Envis motorcyklist - imponerande!

hass

Fairings are for sissies!
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
2008 Honda CB1000RA
[YOUTUBE-ID]aL6z1jJvGes[/YOUTUBE-ID]

Det är nåstan så att man får tårar i ögonen...

Jäklar vad jag glädjs med honom! Riktigt roligt att han kan få uppleva sitt hojåkande trots sitt handikapp.

Det var ett reportage i SMC´s tidning häromåret om en motsvarande svensk kille med samma lösning på en Suzuki GSX-R 1000.

Imponerande.

Det är sann kämparglöd! Inte många som skulle komma på tanken när dom vart förlamade.

Jäklar vad jag glädjs med honom! Riktigt roligt att han kan få uppleva sitt hojåkande trots sitt handikapp.

Det var ett reportage i SMC´s tidning häromåret om en motsvarande svensk kille med samma lösning på en Suzuki GSX-R 1000.

Imponerande.

Åkte på en bandag med han (i reportaget) på midlanda (2008)

Han körde för övrigt lika fort eller långsamt som oss andra och svor ve och förbannelse över att fotskydden släpade i backen.
Anledningen till att han sitter i rullstol var att han inte använde ryggskydd när han var 19år,crashade och landade på en sten med ryggen.

Respekt :klappar

Måste ha en vilja av stål, hoppas att man kan tänka likadant om oturen skulle drabba en själv:crash.

/Maveric

fanns/finns väll en kille som körde/kör motard med arm/handproteser av någe slag?

Inte för att vara sån men fy fan vad skoj det måste se ut om han trillar i höghastighet och lemmarna är helt slappa och han rullar runt :$

Den var låg, lägre än Glocalnet, nästan smaklös o jag har ändå väldigt skruvad humor.:banana

Åkte på en bandag med han (i reportaget) på midlanda (2008)

Han körde för övrigt lika fort eller långsamt som oss andra och svor ve och förbannelse över att fotskydden släpade i backen.
Anledningen till att han sitter i rullstol var att han inte använde ryggskydd när han var 19år,crashade och landade på en sten med ryggen.

Han använde ryggskydd, men det räckte inte. Ryggskyddet samt hjälmen har han kvar, det är dock ingen vacker syn.

Måste säga det va imponerande . RESPEKT

Handikapp e ju handikapp.... nu vet jag ju inte var gränsen går för att kallas lam. Om det e vid att köra hoj med stödhjul eller att va oförmögen vissa rörelser. Alltid imponerande att se handikappade över vinna just sitt handikapp.

Lam verkar han ju inte va med tanke på benparaden vid uppsittningen iaf... växel å broms går väl att fixa via sugrör om det behövs.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT