Entourage!

Thermal skrev:
2673255 Håller nog inte med, tycker personligen att Entourage är nåt av den sämsta dyngan jag har sett i tv-serie väg. Har iofs bara sett första säsongen men det gav ingen mersmak.

samma här.. en polare sa te mig att de va sjukt bra så jag tanka hem 1:a säsongen... sikken dynga!

vill man ha humor ska de vara "bottom"!!

A_o_D skrev:
2674134 samma här.. en polare sa te mig att de va sjukt bra så jag tanka hem 1:a säsongen... sikken dynga!

vill man ha humor ska de vara "bottom"!!

Håller med, säsong 1 var inget vidare, men säsong 2 är våldsamt bra.

En annan bra serie är Third Watch (Tredje Skiftet), gick på Kanal 5 för något år sedan, säsong 5-6 är briljanta.

Entourage, den har jag missat.
Lycka är att hitta nya bra serier. Om man dessutom sovit så länge att flera säsonger finns tillgängliga så är lyckan ännu större.

Fan va najs!

House, va den sevärd också?

Tänkte trådlyfta istället för att skapa en ny Entourage-tråd.

Entourage är bäst just nu tycker jag. Skall kolla några gamla godingar nu som tröst, det funkar jämt!

Victoryyyy!!!

Holy bumpers, Batman!

Bra serie, hade jag inte grava koncentrationssvårigheter skulle jag kanske orka titta på den. =)

Vad tycker ni om Californication då? Där snackar vi bra serie. Bonus att man får se lite lökar med. :)

Såg igenom Entourage i somras, snittade kring åtta avsnitt om dagen ungefär. Fruktansvärt rolig serie.

Till alla som inte har sett Entourage eller Californication, SE DEM!!!! :kär
Roliga, sköna, coola och underhållande med en niceoch rå syn på världen!
De serierna är lika utmanande som sköna och man kan bara sitta och avnjuta. Är så himla trött på de där vanliga "mesiga" komedierna som "Alla älskar Raymond" där samma skit kommer om och om igen, men dessa här serier har lite mera edge! :tuttar
Är annars ett gammalt Sex and the City-fan men känner lite att det konceptet är lite uttjatat nu.. tyvärr

SE ENTOURAGE OCH CALIFORNICATION!! :yoparty

Ari Gold är ju störtskön! "Rusty Cunt-Bucket"... :rofl

Back