Entourage!

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag AVGUDAR den här serien. Prison break, mfl ALLT kan slänga sig i väggen. Det finns inget annat bättre att kolla på. Skön humor, skön livsstil och star quality. Det sjuka är att det är så få som sett serien men de som sett den verkar bara hålla med. Marathonser 5-6 avsnitt varje dag, det är som en drog!

Jermey Piven gör sitt livs roll som Ari Gold. "You are so fucking fucked that I dont know anyone that is so fucked as you are!"

Ni som inte sett, SE!

Last edited:
Ge mig då! Hur många avsnitt/säsonger finns kompletta? Har lovat mig själv att bara kolla på en serie som är komplett så jag slipper vänta på avsnitt...

Känner bara lite svagt igen namnet, men ska ladda hem och kolla vad det är för något. :)

Fy fan vad bra det är! Jag gråter nästan varje dag för att jag har sett alla avsnitt, och jag vet inte om eller när det kommer några fler.
Jag var till och med på anställnignsintervju hos Ari på HBO:s site - jag fick inte jobbet.

Lloyd!!!!

Kan nån lite diskret tala om var jag kan hitta en torrent som det är lite fart på? (Direktlänkar till torrent-filer är kanske inte så poppis här på Sporthoj.)

Hagster skrev:
2673047 Tror serie 3 sänds i USA nu. Jag har till ep 10 på säs 3 troooor jag. Hemma.
I säsong tre så har 12 avsnitt av 20 visats. De återstående 8 visas till våren med start i början av mars.

Jao...jag tror det var 12 mars men är inte säker....
Det finns ju en sida som är ett måste dock http://www.tv.comjag vet inte hur jag skulle klara mig utan den!

Ari är ju bara för härlig...han som kommer på alla hans repliker förtjänar en guldstjärna! Cuntmuscle? det är inte ofta man hör det :P

Jag kommer bara att titta om någon lovar att det är roligare än Scrubs!

Hagster skrev:
2673249 Det är bättre än allt. Inkl scrubs.
Håller nog inte med, tycker personligen att Entourage är nåt av den sämsta dyngan jag har sett i tv-serie väg. Har iofs bara sett första säsongen men det gav ingen mersmak.

Vad jag hörde så lägger Entourage ner efter tredje säsongen. För dåliga tittarsiffror eller nått. Har personligen bara sett ett par avsnitt och det verkar bra. Fast bättre än Scrubs vet jag inte, inte riktigt samma genre heller.

Den bästa TV-serien just nu är annars Heroes! Startade i höst i USA så där får man vänta på avsnitten. Den 22 Januari är det nypremiär i staterna.

Thermal skrev:
2673255 Håller nog inte med, tycker personligen att Entourage är nåt av den sämsta dyngan jag har sett i tv-serie väg. Har iofs bara sett första säsongen men det gav ingen mersmak.

Åtminstone de första 6-7 avsnitten av första säsongen är seg och platt.
Sen...plötsligt händer det!
Säsong två är så sjukt bra att man vibrerar inombords när man ser det.
Säsong tre är jävligt bra också.

Jag lovar att det är värt det att fortsätta se.

ultimate_TF skrev:
2673820 Vad jag hörde så lägger Entourage ner efter tredje säsongen. För dåliga tittarsiffror eller nått. Har personligen bara sett ett par avsnitt och det verkar bra. Fast bättre än Scrubs vet jag inte, inte riktigt samma genre heller.

Det är många som "hör" än det ena, än det andra.
Den som lever får väl se.

Last edited:
Taget från tv.com....

Status: Returning Series
Next episode: Dog Day Afternoon
TBD
Airs: Sunday March 18, 2007

Entourage är grymt, likaså Heroes och House (Hur kan man inte älska Greg House?)

Bästa serien någonsin är dock Sopranos. Jag kollade igenom alla 6 säsonger och hade grav separationsångest från Tony ett bra tag.

Back