Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mayer skrev:Hej alla!
Jag söker en ensitskuts till aprilia rs 125 års mod -00.Har någon en till salu eller vet nån var man kan köpa en? Uppskattar alla tankar och funderingar!
// Mayer
han kan ju bygga en helt ny bakdelDP skrev:mayer in da house:
Har någon en till salu eller vet nån var man kan köpa en? Uppskattar alla tankar och funderingar!
Om du kollar RS125 bilder topic så ser du glasfiber ensitskutzarna vi monterar på 125Junior hojarna, vi har dom i lager hör av dig så får du ett pris på en sån....
DP says: Lönar sig knappast att snida ihop en egen....
DP skrev:mayer in da house:
Har någon en till salu eller vet nån var man kan köpa en? Uppskattar alla tankar och funderingar!
Om du kollar RS125 bilder topic så ser du glasfiber ensitskutzarna vi monterar på 125Junior hojarna, vi har dom i lager hör av dig så får du ett pris på en sån....
DP says: Lönar sig knappast att snida ihop en egen....
mm om det handlar om att bygga en egen när det gäller duktigheten så skulle jag inte påstå att jag har så mycket erfarenhet...seyou skrev:Det beror väll på hur duktig man är och vad man tycker är snyggt. Jag personligen gillar inte utseendet med den runda baken som de äldre rs125erna har.
Köper hellre en även om det kostar en slant extra. Håller med dig till 100%...Det var inte riktigt det jag undrade, men men.DP skrev:nsr man in da house:
orginal e ..... inte den snyggaste
seyou in da house:
Jag personligen gillar inte utseendet med den runda baken som de äldre rs125erna har.
Nu var det ju knappast det han frågade om, vem som tycker vad om bakkutzen på RS125, som jag fattade det så ville han veta om det fanns ensitskutzar att köpa eller har jag missat något!??!!? Visst han skrev Uppskattar alla tankar och funderingar! och det kanske kan tydas så, men men.....
mayer in da house:
Köper hellre en även om det kostar en slant extra.
Då får du något som passar 99% och du slipper bygga en form och kladda med glasfiber och annat guck....
DP says: Varför krångla till det för sig.....
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |