Ensamstående kvinnor och båt?

Mysigt.

Men jag kan inte låta bli att tänka att en liknande annons inte funkat nå vidare för en man...
Hur jävla jämställt är det? :va

Kanske finns begränsat med kvinns som har någon glädje av en man som tar den i tvåan :hihi

Last edited:
Mysigt.

Men jag kan inte låta bli att tänka att en liknande annons inte funkat nå vidare för en man...
Hur jävla jämställt är det? :va

Nej, det skulle behöva stå typ "står ut med oförskämdheter och kränkningar på daglig basis" om man skulle komma nära motsvarande.

Därför jag skrev "liknande".
Alltså "[lägg in valfritt kinky som kvinnor gillar]" istället för "tar den i tvåan". Men annars samma.

Du menar att frågan var seriös?

Du menar att frågan var seriös?
Det var mer ett konstaterande än en fråga, men ja, helt seriöst så tror jag inte det finns någon större lycka att finna med en sådan annons. Men kvinnan (eller den som utger sig för att vara kvinna) får säkert en uppsjö svar på den där.

I min båtklubb har vi tre stycken. Kanske finns fler, men det kommer jag inte på så här på rak arm.

Jag känner också en ensamstående kvinna med båt. Det verkar vara något slags kombinerad separations- och 40årskris. Hon köpte den i våras efter separationen.

Känner flera. Bl.a. Min tjej som har och hade en 27 fots segelbåt. Har seglat sedan barnsben.

De är väl lite som att tro på tomten: Om man tror på dem så finns de, om man inte tror på dem så finns dem inte :tummenupp

Tidigare när man surfade runt på dejtsiter å sånt så hadde "nästan" alla donnor bilder på båtar i sin profil .... fast det kanske inte var deras :rofl

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT