Ensamstående kvinnor och båt?

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Dagens ämne, hur många ensamstående kvinnor känner ni som äger och nyttjar en båt?
 
Halva släkten är sjöfolk, minns inte om någon av de ensamstående kvinnor har båt för tillfället (släkten gillar inte mig och jag gillar inte dem), men de har haft iaf. Både segelbåtar och tändkulemotordrivna båtar.
 
2
En med eka och snurra, den andra med Nimbus 3003 (tror jag den heter, stor klump med inombordare iaf)
 
Bittra skämt åsido så vet jag av ett par via jobbet som har, men hur mycket de använder dem eller inte vågar jag inte svara på....

2
den andra med Nimbus 3003 (tror jag den heter, stor klump med inombordare iaf)

Vad fan gör man med en sån som ensamstående? :confused:
Eller ja, hon kanske är ensamstående med ungar också, men annars vad gör man med en sån på 1 person? Mer familjaktig båt får man leta efter.
 
Känner en som har flera och dessutom tävlar i offshore.
 
Vad fan gör man med en sån som ensamstående? :confused:
Eller ja, hon kanske är ensamstående med ungar också, men annars vad gör man med en sån på 1 person? Mer familjaktig båt får man leta efter.

Gubben dog när han var i femtioårsåldern och hon har båten kvar... ännu... år efter år. Sjösätter och lever båtliv precis som förut.
Barnen är utflugna.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top