Ensam posör vid Pumpen idag!

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Hej!

Idag när vägarna torkat upp och temperaturen stod på ca 5+ kunde jag inte motstå att ta ut min Bumse och dra en repa. Jag tog en sväng ner till Knivsta och tillbaka, för att sedan posera vid Pumpen vid 16.15. Färden gick sedan hem till Södra Gottsunda via Sunnersta. Jag känner mig lycklig! :) Snacka om att vara beroende av MC-åkning, man är som värsta pundaren! :brinnerup Bilderna jag bifogar är inte av bästa kvalisort, men det är vad min telefon presterar i fotoväg.

Bifogat

• Pumpen20031129_1.jpg
    Pumpen20031129_1.jpg
    26.5 KB · Visningar: 47
  • pumpen20031129_2.jpg
    pumpen20031129_2.jpg
    25.9 KB · Visningar: 43
Vajert! och jag håller på med de sista bitarna på 250:n - lite vätskor som ska fyllas på här och där, så är det körklart (erhm, byta däck också kom jag på - de är blankslitna). Sedan är det posördags igen!!!

Starkt!
Vi får väl alla hjälpas åt att påminna bilisterna om att vi fortfarande finns och regerar.. :D

Äsch jag paserade ju pumpen (till fots då iofs) strax före fyra.....synd att jag missade dig med 20 minuter då.....hade ju varit trevligt att snacka lite.

Ugluk skrev:
Starkt!
Vi får väl alla hjälpas åt att påminna bilisterna om att vi fortfarande finns och regerar.. :D

Jo i dubbel bemärkelse, för vet ni vad som stod parkerat under MC skylten, en Volvo Kombi, i rutan vid åkanten där hojar skall stå!!! :gnissla

Penguin skrev:
Äsch jag paserade ju pumpen (till fots då iofs) strax före fyra.....synd att jag missade dig med 20 minuter då.....hade ju varit trevligt att snacka lite.

Jo, jag hoppades på att kunna möta någon av oss där...men tyvärr inte, men det kommer fler tillfällen, jag har massor att skylla på, batteriet måste laddas, lufttryck kollas på macken så klart inte hemmavid, och motorn mår bra av att köras eftersom den inte är konserverad. :) Kul att bilarna fortfarande viker undan när de ser en hoj i backspeglarna! :D De vet sin plats och att vi gärna vill om! :banana

Sweet! :tummenupp Du skall veta hur sugen man blir att fara ut och åka när man ser att andra gör det!

Ta det lugnt därute. :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...