Tja!
Åkte mälaren runt i lördags 19/8.... vart var alla sporthojjar? Var det ingen här som orkade 30 mil på en sporthoj!?
Såg bara en massa gamla gubbar med kromslädar..... kände mig ganska ensam där på vägen.... Tack alla sporthojsåkare.....
Åkte mälaren runt i lördags 19/8.... vart var alla sporthojjar? Var det ingen här som orkade 30 mil på en sporthoj!?
Såg bara en massa gamla gubbar med kromslädar..... kände mig ganska ensam där på vägen.... Tack alla sporthojsåkare.....
Vem vill krypköra 30 mil med sporthoj?!?
Det är ju MCM som arrangerar, klart det mesta är kromslädar.
