Jag skulle verkligen vilja höra hur en jurist skulle resonerat.
Det skulle inte jag.
Ett kort sammandrag efteråt kunde däremot eventuellt vara intressant.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle verkligen vilja höra hur en jurist skulle resonerat.
Tack för all hjälp och tips hörni! Uppskattar det verkligen!
Lutar mot att hyra en skåpbil och köra hem den. Inte det billigaste, men säkrast. Jag kanske gör så att jag lägger upp en tråd i relevant forumdel när det är dags för köp och kollar om någon har tid/lust att köra hem den, vore sjukt uppskattat.
När det gäller att köra till besiktning, får jag göra det? Någon nämnde "minsta möjliga väg" (eller något liknande). Får jag köra hojen till besiktningen själv för att registrera den till 35kW?
mvh
Gurkan
Ja, det här är riktigt intressant.Jo, men har han strypt den och är på väg till besiktningen så har han ju behörighet för det hojen faktiskt är - även om den inte är reggad som det. Min teori är att argumentet håller.
Men jag kan ha fel, en intressant kuggis! Jag skulle verkligen vilja höra hur en jurist skulle resonerat.
Jo, men har han strypt den och är på väg till besiktningen så har han ju behörighet för det hojen faktiskt är - även om den inte är reggad som det. Min teori är att argumentet håller.
Men jag kan ha fel, en intressant kuggis! Jag skulle verkligen vilja höra hur en jurist skulle resonerat.
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|