Allex
Ny medlem
Min har för låg nivå på vätskan så jag tänkte tömma det sista och fylla på med nytt. Hur tömmer jag den smartast, vilken slang ska jag koppla lås? Eller ska jag bara fylla upp med nya vätska och blanda med den gamla? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Allex skrev:Som du säger så är expantionskärlet snustorr, däremot så är radiatorn full
cykeln har gått 410mil. Vad bör jag göra? Ska kolal om det finns ngn plugg där under. Tack!
Allex skrev:min nuvarande vätska är söt i smaken och har rostaktig färg, undersidan av locket till kylaren har lite rostfärgad gegga på sig. Är det bra eller? Är fan orolig
Allex skrev:min nuvarande vätska är söt i smaken och har rostaktig färg, undersidan av locket till kylaren har lite rostfärgad gegga på sig. Är det bra eller? Är fan orolig
Bling Bling skrev:Om det finns enbart vatten i kylaren finns det risk att det rostar. Kanske någon tidigare ägare har fyllt på med enbart vatten? Jag skulle byta om jag vore i din situation. Better safe than sorry!
URRninja skrev:Fast om det nu smakar sött så är det säkert glykol i också.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |