Enkel och snabb IQ-test!!

Känner mig inte så j-la intelligent just nu men fick trots allt full pott.
Frågan är om man kan anses vara vidare intelligent om man som jag är inne på SH vid denna tid isf att ligga och sova :confused:

P.G skrev:
Känner mig inte så j-la intelligent just nu men fick trots allt full pott.
Frågan är om man kan anses vara vidare intelligent om man som jag är inne på SH vid denna tid isf att ligga och sova :confused:

Jag sitter på jobbet och har inget bättre för mig än att kolla in trådar här just nu. Det är ju jättebra för det är nu jag hinner läsa lite om vad som pågår här på kära SH.

snowwhite skrev:
Jag sitter på jobbet och har inget bättre för mig än att kolla in trådar här just nu. Det är ju jättebra för det är nu jag hinner läsa lite om vad som pågår här på kära SH.

Då kan vi ta varann i hand! Sitter oxå på jobbet och "degar" :D :tummenupp

Rasorblade skrev:
Då kan vi ta varann i hand! Sitter oxå på jobbet och "degar" :D :tummenupp

usch för att jobba natt alltså, det är då man får för sig skumma grejer, men det är bra att jag inte är ensam iaf...hiih nää skojar bara.

tycker synd om dig så vi får hålla hand tills vi slutar da. Göra fler IQ test är ju alltid roligt. Då vet man iaf att man har förståndet kvar... :D

snowwhite skrev:
usch för att jobba natt alltså, det är då man får för sig skumma grejer, men det är bra att jag inte är ensam iaf...hiih nää skojar bara.

tycker synd om dig så vi får hålla hand tills vi slutar da. Göra fler IQ test är ju alltid roligt. Då vet man iaf att man har förståndet kvar... :D

En annan är sitter bakom ett stängsel och larmat!!

Nej jag sitter inte i fängelse! :D

snowwhite skrev:

Jag betvivlar inte din intelligens Snowwhite utan min egen eftersom jag kunde och borde sovit både då och nu.... - Vill bara förtydliga det :Bugar

Äntligen!!!
Ett IQ-test som jag låg över medel på :D

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8