Ducati vet, precis som Stoner-fanatikerna, att det inte är något fel på hojen. Pungt!Tyvärr Perra! Att skälla ut Ducati verkar ha samma effekt som vatten på en gås, det bara rinner av och den går vidare som inget har hänt.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ducati vet, precis som Stoner-fanatikerna, att det inte är något fel på hojen. Pungt!Tyvärr Perra! Att skälla ut Ducati verkar ha samma effekt som vatten på en gås, det bara rinner av och den går vidare som inget har hänt.
Du menar som Lorenzo fick sin titel 2010 "till skänks" för att Rossi bröt benet?Håller med. Det skulle kunna ge ett bra raceår 2014 med många revanschsugna förare som gick miste om titeln 2013 på grund av skador. Även Rossi, som förstås inte vill få några mästerkapstitlar till skänks, skulle vara högmotiverad.
P€RRA;5847877 skrev:Ducati vet, precis som Stoner-fanatikerna, att det inte är något fel på hojen. Pungt!![]()
Stämmer illa. Rossi hade två (2) segrar när han bröt benet i slutet på säsongen 2010. Vi det tillfället hade Lorenzo sju (7) segrar. Lorenzo var redan då en väsentligt bättre förare än Rossi. Inget hat. Bara fakta.P€RRA;5847879 skrev:Du menar som Lorenzo fick sin titel 2010 "till skänks" för att Rossi bröt benet?
Men det var väl tidigt på säsongen han bröt benet?Fast Lorenzo var ju före i tabellen då också iofs...Stämmer illa. Rossi hade två (2) segrar när han bröt benet i slutet på säsongen 2010. Vi det tillfället hade Lorenzo sju (7) segrar. Lorenzo var redan då en väsentligt bättre förare än Rossi. Inget hat. Bara fakta.
Förstår om du inte kan svara på vad de gjort specifikt men går det att ändra fjädringen i olika del av slaget på andra sätt än genom progressiva fjädrar? För mig som amatör låter det nästan som att det skulle vara separat hög- och lågfartskompa i kombination med annan progressivitet i fjädern men om det vore så enkelt hade de väl listat ut det för länge sedan?
http://www.motorcyclenews.com/MCN/s...GP/2013/July/jul1113-rossi-eager-for-revival/
Det är fan fånigt många krascher, kanske göra något åt banan om den ska vara kvar!
Stämmer illa. Rossi hade två (2) segrar när han bröt benet i slutet på säsongen 2010. Vi det tillfället hade Lorenzo sju (7) segrar. Lorenzo var redan då en väsentligt bättre förare än Rossi. Inget hat. Bara fakta.
Rossi bröt benet inför 4:e loppet 2010. Rossi hade fram tills dess en (1) seger och Lorenzo två (2).Stämmer illa. Rossi hade två (2) segrar när han bröt benet i slutet på säsongen 2010. Vi det tillfället hade Lorenzo sju (7) segrar. Lorenzo var redan då en väsentligt bättre förare än Rossi. Inget hat. Bara fakta.
Helt rätt.Rossi bröt benet inför 4:e loppet 2010. Rossi hade fram tills dess en (1) seger och Lorenzo två (2).
Hmm. Ser ut som de visar resultat som är helt uppåt väggarna på MotoGP.com.Men det var väl tidigt på säsongen han bröt benet?Fast Lorenzo var ju före i tabellen då också iofs...
Varför skulle inte resultaten stämma?Valencia är ju sista racet för säsongen så det saknas väl några tävlingar där han inte kom till start.Hmm. Ser ut som de visar resultat som är helt uppåt väggarna på MotoGP.com.
Banans karaktär lär vara extrem med asfalt som tuggar däck och flera långa vänster kurvor på varandra.
Majoriteten av krascherna har varit i hö kurvorna ffa kurva 11 vilket antar jag delvis berott på att däcken inte nått arbetstemperatur?
Håller med. Det skulle kunna ge ett bra raceår 2014 med många revanschsugna förare som gick miste om titeln 2013 på grund av skador. Även Rossi, som förstås inte vill få några mästerkapstitlar till skänks, skulle vara högmotiverad.
Men uppenbarligen är du enormt mycket sämre på att läsa och tolka tabeller och förstå kalendrar och när vissa händelser skedde.Radare skrev:Jag har ett enormt ordförråd och är mycket van att läsa och tolka texter
Helt klart, kanske skulle lägga annan asfalt då eller banka lite extra eller vara extremt noga med ytan i problemområdena så det är så slätt som möjligt så det går att köra på enbart greppet.....eller något annat.
Att så många erfarna har så stora problem är ett tecken på att banan kanske inte är helt ok tycker jag...
Jag tänker nog mer på Alatalos texter om att däcken suger.
Sent from my RM-821_eu_euro1_349 using Board Express
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |