enhjulig motorcyckel

• Thread starter Thread starter oZ
  • Start date Start date

oZ

I reject reality and substitute my own
Gick med
16 Aug 2005
Hoj
yzf R1
Hej

För inte så länge sen på discovery va de ett program som hanlade om en enhjulig motorcyckel och efter de programer har jag försökt att hitta bilder på den men har inte lyckas så skulle va tacksam om ni skulle vilja hjälpa mig att leta eller har tips vart jag ska leta någon stans!!

Tack på för han Mvh oZ

farsan har en gammal mc-tiding där de är en kille som har byggt en enhjuling med motor på.. han styr med en joystick. o den toppar ca 50-55.. tror de lär va lagom svårt o köra den.. :rolleyes: jag vet hur de är o cykla på en vanlig enhjuling.. de är itne de allra lättaste i början.. :3freak

Bombardier's Embrio

Antar att det inte är den här du syftar på, men nog är det en grym enhjuling :hihi

vow_420x310.jpg

(Endast en 3D-version av prototypen)

Lite mer fakta om prototypen: http://www.gizmag.co.uk/go/2350/1/

Last edited:
oZ skrev:
Hej

För inte så länge sen på discovery va de ett program som hanlade om en enhjulig motorcyckel och efter de programer har jag försökt att hitta bilder på den men har inte lyckas så skulle va tacksam om ni skulle vilja hjälpa mig att leta eller har tips vart jag ska leta någon stans!!

Tack på för han Mvh oZ
motorcycle1.jpg
motorcycle5.jpg

tack för hjälpen Färjestad de var de jag letade efter

de är ingen osm har let info hur den fungerar?? Allså hur de går framåt t,ex och cubik och sånt

*/ ?>
Back