Engelsmännen DE kan motorcklar

bästa hojarna

Honda är Honda,bara att konstatera att dom håller bäst.
Lite dyrare(nya) men bättre. :Bugar

Förstår inte tråden. Ironi?

Är någon ens förvånad över att Honda har bäst byggkvalitet?

hmm, själv har jag poffat 5 st 600RR-motorer, och fått de flesta komponenter att gå ur funktion. :va

Hur Honda F4i inte kom med på listan förstår jag inte, om något förutom kackerlackor skulle överleva en atombomb så är det en honda f4i.

Likaså var min 929 den enda hoj som överlevde en lättare baltikumtour bland 1000RR-hojjar mm som droppade av efter vägen

Jo, ganska så troligt at sp2'an är den mest tillförlitliga hojen.....
Säkert jättemånga som vet eftersom dom ofta går fler 1000 mil per år och lever ett hårt liv....

Honda har ju fin byggkvalitét precis som BMW. Båda är ju lika gubbiga också...

:D (Skoja bara)

Jo, ganska så troligt at sp2'an är den mest tillförlitliga hojen.....
Säkert jättemånga som vet eftersom dom ofta går fler 1000 mil per år och lever ett hårt liv....

1. Hur gjordes testet? Antar att man har tagit körsträcka med i beräkningen. (?)
2. Om enda anledningen till att SP1/2 ligger först är att dom körs lite, varför ligger inte alla motard/enduro/entusiast/klassiska/inlåsta hojar i topp?
3. Hur långt måste en hoj rulla per säsong för att få vara med i tabellen?

Det enda jag vet är att min spetta är byggd som en stridsvagn. :tummenupp

Enda synpunkten man kan ha på denna faktaartikel är att det inte är någon Blackbird med :yoparty

M

1. Hur gjordes testet?
"More than 12,000 MCN readers have responded to our Biking Britain survey this year, and your combined scores on the bikes you own and love (or hate) have allowed us to put together this definitive list of your top 5 reliable sportsbikes."

För övrigt: Honda 4 ever!!

Förstår inte tråden. Ironi?

Är någon ens förvånad över att Honda har bäst byggkvalitet?

Ironin ligger i att man kan ju inte ta på allvar att Honda inte går sönder, men att det är kvalitet råder ingen tvekan om, de var ju först ut med 5års garanti på allt!

Honda har gjort en hel flock störtbra radfyror, ändå är två av (och för den delen deras enda) sporttwinnar med i topp. Ok, nu är jag jävligt partisk, men vart fan får utvecklings/pr och designavdelningen sin info ifrån? Tänker de med arslet? Ge oss fler twinnar, nu!
:arsele

hmm, själv har jag poffat 5 st 600RR-motorer, och fått de flesta komponenter att gå ur funktion. :va

Hur Honda F4i inte kom med på listan förstår jag inte, om något förutom kackerlackor skulle överleva en atombomb så är det en honda f4i.

Likaså var min 929 den enda hoj som överlevde en lättare baltikumtour bland 1000RR-hojjar mm som droppade av efter vägen

Själv så har jag aldrig haft så mye probs med någon hoj som när jag hade min 929..men finns ju alltid måndagex, samt slarvigt handhavande av tidigare ägare som förstör, oavsett hur bra modellen i sig är. Men den gick bra när den gick:tummenupp

Ujjujjujj vicken fjäsktråd för Honda de blev här nu då. Är ni alla med på deras lönelista lr...?!
*irr-å-nni* :D

Mvh. Mr. Satoshi Hasegawa, President, Kawasaki Heavy Industries, Ltd.
Ps. Tack för lånet av ditt SH-konto, *BigRed*! Ds.

Bifogat

• Mr. Satoshi Hasegawa.jpg
    Mr. Satoshi Hasegawa.jpg
    56.5 KB · Visningar: 61
Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...