Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Thermal skrev:Japaner och engelska är alltid roligt.Har två japanska chefer och ibland är det stört omöjligt att förstå vad de vill. Det enda att göra är att dra ett par alternativ själv så får de välja vilket som passar bäst och så får man utgå från det.
tigrro skrev:Japanska tjejer är grymt snygga. Jag veet att man inte ska generalisera och antagligen finns det fula tjejer i Japan också. Men jag menar deras utseende. De är söta. Och ofta väldigt snyggt klädda.![]()
tigrro skrev:Japanska tjejer är grymt snygga. Jag veet att man inte ska generalisera och antagligen finns det fula tjejer i Japan också. Men jag menar deras utseende. De är söta. Och ofta väldigt snyggt klädda.![]()
heimdal skrev:du tänker på skoluniformerna eller?
Tjet skrev:Engelsklektion, watch and learn.![]()
Det är väl så här de lär sig: http://www.languageguide.org/im/computer/jp/
nästan??? hon var 13Paradoxy skrev:Håller med, fast dom ser väldigt unga ut samtidigt.
_Nästan_ för unga![]()
crashtestdummy skrev:nästan??? hon var 13![]()
Ta honom du, är inte så sugen på honom i alla fall.Macho Woman skrev:Coooolt! Lackjapan! Nog för att tjejerna är snygga, men jag vill ha honom!
Thermal skrev:Ta honom du, är inte så sugen på honom i alla fall.
Tjet skrev:Engelsklektion, watch and learn.![]()
Det är väl så här de lär sig: http://www.languageguide.org/im/computer/jp/
ft skrev:Är inte det där en japanskalektion då? De har snuskigt med låneord för allt som införts sedan Februari 53 eller så, samtliga japaniserade.
Att beställa fast food (vast vod, för att svenskifiera på samma sätt) på japanska är lätt. Hotudoggi... hambaga... och så vidare.
Jordnötssmörmacka var det bästa jag hittade:
Pinata bata sandoitchi.
Japaner är sanslösa.![]()
Ringo skrev:tigrro: Det här kan nog passa dig http://www.flurl.com/uploaded/doggy_with_camera_39338.html
En mild underdrift va?McFille skrev:Jäkligt kul me japanska låneord. Kan ta en stund innan man fattar vad fan de menar ibland...![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |