Endurotråden!

blixås öppnar på lördag kanske ska köra nån som e på ? =)kan nog ta mig dit själv =)... puss

Det är ju tjärle i backen. Verkar som det ska vara plus-grader ett tag framåt nu så ja kör ute nästa helg förmodligen. Denna helgen blir det nog sjövik o innomhusbanan igen.

ekar över hela kållered från crossarna som kör på blixås så det är nog inga problem att köra där nu x) aja jag ska softa i sängen istället för att köra jag är fan dötrött! :gnissla

ekar över hela kållered från crossarna som kör på blixås så det är nog inga problem att köra där nu x) aja jag ska softa i sängen istället för att köra jag är fan dötrött! :gnissla

Skulle gissa att de flesta kör med dubbdäck ida, själv har ja inga sånna o väntar därför på ordentligt med + grader.

ja sj drar ja å sputnik till idre på lör:arsele :fyllisar :tungan

tråd lyft e det ingen som kör när jag inte e hemma lr??
hade gärna kört i helgen men u grymt sjuk:)

tja :P har typ glömt bort sporthoj XD eller hade :Pmen jag börjar köra i mars eller nått när idiot snön försvinner, vågar fan inte köra nu när det är så halt , tänk dig , blöta rötter + lite snö på dom , ramlar direkt :P

& BUMP!

köp isdäck!!!:tummenupp kör på isen

alternativt köp vanliga endurodubbade däck, och kör i skogen.
Skitbra fäste, däremot lite småhalt upp för berghällar och så, men det är inte så mycket berg på blixås enduråspår, mest sten och sand.

Förlåt. Ämnet.
Saken handlade ju om hala rötter med snö på i skogen, inte om iskörning.
Iskörning tog ni upp, som alternativ till enduro under vinterhalvåret.

Hur som helst vore det gött att köra, passa på ni som har hoj :tummenupp

Back