Endurokörning bland klippsatser

om det går åt skogen dår så är det bara att hälsa hem. Du kan vara lugn. du är ingen dåre. =D

Det var fan bland det häftigaste jag sett. Kändes nästan som mitt hjärta stannade :yoparty

Fy f-n vad läskigt! Pirrar ju till en del i pungen när man ser det där!
Maniac!!!! :yoparty

Men fy f*n!
En sak som inte kommer stå med på min "to do list"

Last edited:
Får nog säga att ja tycker de var ganska onödigt.. eller snarare knäpp! Visst är det kul att utmana ödet men hade nått gått fel här så får han ju inte en andra chans..

Riktigt fett, ser jag fel eller hoppar han verkligen när han kör på sidan av berget? Stora bollar eller liten hjärna, hur som helst riktigt fett.

Onödig? Adrenalinkick utan att på något sätt kunna skada någon annan fysiskt... Bättre än så kan det ju inte bli!

ja men risken väger 100ggr mer än coolheten i det här fallet men återigen d e min åsikt,,,.. ja respekterar andras..

Ser ut att vara Moab i Utah, ett Mekka för extremsporter. Slickrocken används till både mountainbike, mc och 4wd. Jag har kört mtb och mc där och på vissa ställen var det nära till rejäla drops men den där killen provocerade ju verkligen, knappast någon led han kör på. ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Slickrock_Trail

Last edited:

Snacka om dödsönskan undrar de(för jag förmodar att alla som stod där och tittade på bevisade sin s.k manlighet och körde )skrivit på som "organdonatorer" innan de kör:va Kanske hade en dold fallskärm:rolleyes:

Men folk får väl göra va de vill, synd bara vid en ev olycka vid sådanna tilltag att belasta en samhällsekonomi.

Personligen skulle jag inte ens våga gå ner på den smala delen, för rädd och för stor respekt för höga höjder, inga pengar i världen skulle få mig att göra vad han gör.

Last edited:
Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...