Endurofilm 070421 Halmstad

• Thread starter Thread starter AP
  • Start date Start date
du har inga revben kvar efter den 2:a krachen i leran va :yoparty

Haha, det var visst ett lerhål där ja, men jag kan lova att jag fick ont i kuken av första lerhålet. fy fan. Nästan bud att köpa en suspensoar. hehe.

Najs!!

Var är det ni kör?

Vill ni ha mer sällskap så skicka ett PM. Det är alltid kul att sprätta lite skit!

Vi brukar köra där upp mot marbäck och så, typ runt släggarps banan och där. Alltid kul att köra flera. Kan höra av mig nästan gång.

Synd bara att dom busarna har tagit mitt körkort efter en liten bakhjulsincident. :huvet Länstyrelsen har dock inte prövat fallet än men säkerligen ryker bil och mc, jobbigt att det var under prövotiden också. Återkommer med hur det går, men bara låta bli att stanna nästa gång isåfall. haha.

fuck the police.
DSC00586.jpg

Last edited:
Haha, det var visst ett lerhål där ja, men jag kan lova att jag fick ont i kuken av första lerhålet. fy fan. Nästan bud att köpa en suspensoar. hehe.

Vi brukar köra där upp mot marbäck och så, typ runt släggarps banan och där. Alltid kul att köra flera. Kan höra av mig nästan gång.

Synd bara att dom busarna har tagit mitt körkort efter en liten bakhjulsincident. :huvet Länstyrelsen har dock inte prövat fallet än men säkerligen ryker bil och mc, jobbigt att det var under prövotiden också. Återkommer med hur det går, men bara låta bli att stanna nästa gång isåfall. haha.

fuck the police.
DSC00586.jpg

aa surt o bli av med lappen för lite bakhjulsåka...fan det e ju inget o gnälla över...:gnissla
skippa o stanna bara...det funkar..:tummenupp
behåller körkortet o inga dyra böter...perfekt..:rolleyes:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey