Enduro!

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Någon som har koll på vilka banor som är öppna och vad det är för däck som gäller?

Va i borås och körde i snö i Söndags. Där var det garanterat dubb som gällde....

Är kortedalas spår stängt tills den 15/7? såg det på hemsidan. Jag som siktat in mig på att rulla några varv där under våren :mad:
Va där och hade tänkt köra i tisdags såg ju lite blött ut men va fan det ska ju vara lite sörjigt.

Så upp med öppetider och banans skick så vi vet vart vi ska åka och grisa ner oss...

Lerum öppnar på lördag hörde ja idag, Ta å kolla med dom.

sedan skene öppnar nog nästa vecka...

sedan finns ju rya sand ;)

Kortedala MK:s bana håller på att hämta sig. Den är väldigt vattenkänslig, speciellt vid tjällossning.
Var vänlig respektera stängingen så får vi en kanonbana när det torkar:tummenupp
Håll utkik på KMK:s hemsida för öppettider

Finns det någon Endurobana runt Gbg som inte kräver väg/E reggat.Mao att man får köra rena cross hojjar där?

Finns det någon Endurobana runt Gbg som inte kräver väg/E reggat.Mao att man får köra rena cross hojjar där?

Inte vad jag vet. Som jag fattat det är det endast på inhägnat område man får köra cross. Med andra ord endast crossbanor. Sedan har vissa endurotävlingar tillåtelse att köra crossar men då är det licens som gäller.

// Oskar

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...