Enduro STHLM

liam

Daytona
Gick med
12 Jul 2004
Hoj
Triumph Daytona smalblock!!
tja! jag är intresserad av att köpa en Endurohoj till vintern! är det nån som vet vad man ska tänka på & vad är det bra att köra i stockholm? finns det några bra hemsidor?
vill inte att säsongen ska ta slut!

Damma ut till olle olsson ute på trosagård ute vid arlanda så hjälper han dig!
dom som jobbar där har stenkoll på sakerna och ruskigt vettiga att ha att göra med!

Annars så kan Björn oxå en hel del om enduro åkning! han tävlar oxå i paris dakar! kontakta honom på www.ghost-shop.com
så får du en hoj till rövar priser!

Tror nog det är Johan och inte Björn som har hand om affärerns, men jag kan ha fel. Har lämnat in förra hojen åt Ghostracing. Duktigt, men vill du ha den vid ett specifikt tillfälle bör du lämna den till någon annan. Det där med hålla tiden är inte firmans största grej.

Kolla www.enduromx.com så kan du få klart mer info om enduro!

Johan har Ghost racing och Björn har Ghost shop men naturligtvis så jobbar dom tillsammans!
Visst johan har haft lite bekymmer med leveranstiderna men börjar få ordning på det nu! han har flyttat verkstan samt att nya lokalen var förliten så den byggs ut just nu! men han sliter som ett djur för att jobba i kapp!!! sen att han nyligen fått en unge till gör inte heller att man är så sugen på att jobba över tid på ettag! tro mig han har koll på bitarna och vill man ha nått snabbt och han vet att man behöver det så kämpar han!!!!

Björn sköter sig riktigt bra med sina leveranser!

FreddaAbborre skrev:
Tror nog det är Johan och inte Björn som har hand om affärerns, men jag kan ha fel. Har lämnat in förra hojen åt Ghostracing. Duktigt, men vill du ha den vid ett specifikt tillfälle bör du lämna den till någon annan. Det där med hålla tiden är inte firmans största grej.

Kolla www.enduromx.com så kan du få klart mer info om enduro!

har bara gooooda erfarenheter av Olle ute vid Arlanda..

Back