enduro-kit

husa0wner

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Husaberg Fs650e -04, Yamaha yz450f -04
Tjo... min husa är ren banhojj, men har fått för mig att jag ska e-rega den eller lv-regga.. finns de några bra typ "kit" med strålkastare, baklyktor, blinkers med relä osv.. hojjen e útrustad med enduro tändsystem.

Tacksam för svar.

// n00b

Racingshop i Halmstad snackade om att dom (troligt) skulle bli husa återförsäljare inom kort (om dom inte är det redan?). Kolla med dom, kanske dom kan hjälpa dig?

Trevligt med fler motarder i stan. Var hade du tänkt ta dig för att åka bana?

Chris Husky skrev:
Racingshop i Halmstad snackade om att dom (troligt) skulle bli husa återförsäljare inom kort (om dom inte är det redan?). Kolla med dom, kanske dom kan hjälpa dig?

Trevligt med fler motarder i stan. Var hade du tänkt ta dig för att åka bana?

Jo tänkte ja skulle in å snacka me han lite på racingshop.. nä ja vet inte vilken bana... har presic köpt hojjen och e ganska ny på 4strokers :=)
Ska försöka ordna smidigast möjliga sätt att åka på gata åxå.. brukar du köra på bana?

husa0wner skrev:
Jo tänkte ja skulle in å snacka me han lite på racingshop.. nä ja vet inte vilken bana... har presic köpt hojjen och e ganska ny på 4strokers :=)
Ska försöka ordna smidigast möjliga sätt att åka på gata åxå.. brukar du köra på bana?

Nä, inte hittills. Men jag planerar att åka en hel del bana i år. Tänkte åka ner till Lockarp (malmö) & ev. till Borås.
Är du sugen på att hänga med så bara hojta till så kan vi samåka.

ja förfan de låter som nått de... såg en husqvarna utan för rockstugan i dagarna.. var de du kanske?
:p

husa0wner skrev:
ja förfan de låter som nått de... såg en husqvarna utan för rockstugan i dagarna.. var de du kanske?
:p

Japp, det måste varit jag. Men det måste varit någon vecka sen eller 2!?

Jofan de va de nog... är du musiker? Har en polare som brukar hänga där.. Martin Malmstedt heter han.. bekant? ha DE.-

husa0wner skrev:
Jofan de va de nog... är du musiker? Har en polare som brukar hänga där.. Martin Malmstedt heter han.. bekant? ha DE.-

Jo jag är ju en rockstar! :yoparty (...eller hur va det nu :va )
hmmm... dålig på namn, men har han långt svart hår, spelar gura? Isf vet jag.

Usch nu har jag ju spammat sönder dit tråd totalt. Hur går det, kollat med racingshop om han kunde hjälpa dig?

Chris Husky skrev:
Jo jag är ju en rockstar! :yoparty (...eller hur va det nu :va )
hmmm... dålig på namn, men har han långt svart hår, spelar gura? Isf vet jag.

Usch nu har jag ju spammat sönder dit tråd totalt. Hur går det, kollat med racingshop om han kunde hjälpa dig?

Jo han e svarthårig.. kallas för murran.. :=() å spelar gura som fan.

jo fan snackade med han på racing shop.. gammal klasspolare te mig som e startat de.. han hade ett par husaberg påväg dit.. dom skulle tydligen bli återförsäljare åt husa... skulle även anställa en kille te sommarn som skulle skruva me husa verkar de som. kan bli en kul sommar verkar det som.
Var ute i körde en sväng med hojjen i dag förresten.. fan till å gå.. :=) hehe. ha de gott.

husa0wner skrev:
Jo han e svarthårig.. kallas för murran.. :=() å spelar gura som fan.

jo fan snackade med han på racing shop.. gammal klasspolare te mig som e startat de.. han hade ett par husaberg påväg dit.. dom skulle tydligen bli återförsäljare åt husa... skulle även anställa en kille te sommarn som skulle skruva me husa verkar de som. kan bli en kul sommar verkar det som.
Var ute i körde en sväng med hojjen i dag förresten.. fan till å gå.. :=) hehe. ha de gott.

Jo det va han jag tänkte på.

Jag han snackade om att det va på g när jag va där sist, läste sen på hemsidan att det va i hamn. Kul att ngn vågar satsa ordentligt här i stan!

Jaså du va oxå ute & körde idag? Jag va ute en sväng, men det va en djälva massa bilar i stan så det va inte jätte skoj (eller jo det va det :D ) Skönt när det är torr & lite varmare så man får lite grepp i däcken iaf.

Var kör du? Antar att du inte kör inne i stan?

ne fan.. jobbar på motorhalland på stationsgatan.. har hojjen där.. så ja brännde bara en liten runda nere i hamnen.

a visst fan e de ball att de blir lite husa i stan.. fan va man längta te sommaren..
tråkit att man har lite jobb framför sig att fixa hojjen så man kan åka på gatan.. inregistrering å skit.. det kan ju tröjla.. i värsta fall får de la bli en e-registrering.. .

Ska bara ha lappen åxå :=) går allt som de ska så har man kanske de te sommarn med...

Back