Helgon26
Ny medlem
Jag undrar hur det är att köra enduro med xr400 alt DRZ400?? funkar dom till motioneskörning eller är dom för tunga på en teknisk bana?? vad skulle ni rekomendera för ca 25.000-30.000kr??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Helgon26 skrev:Jag har inga planer på att tävla utan ska bara motionsköra, finns det något annat som ni tycker jag borde köpa i stället för angivet belopp? snälla släng in lite synpunkter ni som kan lite om ämnet
erik skrev:Jag har lite funderingar i samma prisklass och jag tittar på Yamahas 4-t. För min del lämpar sig nog Wr250f bäst eftersom jag inte är närkes största muskelberg. Har dock inte kommit så långt i mina planer än så något proffs kanske har andra synpunkter?
Helgon26 skrev:Jag undrar hur det är att köra enduro med xr400 alt DRZ400?? funkar dom till motioneskörning eller är dom för tunga på en teknisk bana?? vad skulle ni rekomendera för ca 25.000-30.000kr??
Busaberg skrev:Yamaha WRF250 är klart smidigast av dom hojjarna som är uppräknade här,plus att det är en betydligt nyare konstruktion än Honda XR.Väldigt hållbara också.Köp helst en -03 eller nyare,dom har både autodekomp och elstart.Kanske lite svårt att hitta en för max 30k.
erik skrev:Autodekomp och elstart fanns inte före -03 eller?
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|