Enduro film från Umeå

Trevlig film =). Blir ju inte mindre sugen på att ut i skogen och leka igen. Länge sedan man var där nu ;(.
Problemet är ju att jag är så kort så utifall jag lägger umkull den på något olämpligt ställe tar jag mig knappt upp igen... Behöver typ en sten jag kan stå på eller något ;)

Underbar film, har längtat efter lite skön enduro :tummenupp :Bugar
Var ute några timmar idag, underbart skoj (men jobbigt)!

men aaaaaaaah fan va ja vill köra när ja ser den.. men det går ju inte:gråta
man får väl supa ihjälsig ístället och tro att man kan få tjejor men det e man ju lika dålig på som att fixa hojar :(

Å Vilken skön rulle... Nu måste jag ha en enduro innan jag dör........... :huvet

Enduro är skitkul...har haft landsvägare och supermotard förut men det går inte upp emot enduro körning. Tror det beror på att enduro är väldigt varierande( finns mycket banor/ställen att köra på) och att det svårt dvs väldigt utmanande och att det går köra året runt...vilket är ett stort plus särskilt här uppe i norrland då sommaren är så kort. Vinter körningen är minst lika rolig som att åka på sommaren.

Last edited:
Shit...jag som precis har köppt en enduro...ska bara hämmta den med...nu blev man ju hur sugen som helst...bra film! :tummenupp

sne_snopp skrev:
men aaaaaaaah fan va ja vill köra när ja ser den.. men det går ju inte:gråta
man får väl supa ihjälsig ístället och tro att man kan få tjejor men det e man ju lika dålig på som att fixa hojar :(
vad är det du inte grejar.. :va

och zpeppy.. grattis!.. ;)

Kul att ni engagerar er i att filma och klippa ihop det. Vore dock kul om det stod vad det var ifrån misstänker att största delen av filmen är ifrån något km eller liknande. Den som såg ut att ha bäst snurr var han på riktiga hojen (husqvarnan) vore kul att se en storfräsare åka i stenbacken då är det helt plötsligt inget problem längre :hihi Bara att träna ännu mer och åka ännu fortare så är det ju dags för kåsan nästa helg :hihi

jra_racing skrev:
Kul att ni engagerar er i att filma och klippa ihop det. Vore dock kul om det stod vad det var ifrån misstänker att största delen av filmen är ifrån något km eller liknande. Den som såg ut att ha bäst snurr var han på riktiga hojen (husqvarnan) vore kul att se en storfräsare åka i stenbacken då är det helt plötsligt inget problem längre :hihi Bara att träna ännu mer och åka ännu fortare så är det ju dags för kåsan nästa helg :hihi

Umeå mästerskapen 2005 står det på min skärm en bit in i filmen...

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka