Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I skogen ja, men jag hamnade i en surmyr som sög ned hojen, framhjulet fanns någonstans därnere i djupet och myren började koka när motorn trofast puttrade på. Jag drog och drog men det kändes som att myren hade övertaget, åtminstone undertaget på min fd pärla. Inga gudar stod mig bi men en stark drz åkare tog tag i styret och upp flög hojen. Motorn dog tyvärr och med kicken i brallorna och ett utsuget batteri var det bara att dra hojen till en grusväg och hoppas på att någon åskådare fortfarande var ute i denna sena timme. Två åskådare och sen brum iväg.Kawarider skrev:Kul men lite knäckande att se hur fort vissa tog sej fram i skogen.
RJ skrev:Varför är det så många som kör utan glasögon?
RJ skrev:Varför är det så många som kör utan glasögon?
Det just de som är problemet än så länge är det hojen som kör med mig och inte jag som kör hojen. Det är sjukt roligt med mycket effekt men ack så jobbigt att hantera, förmodligen skulle det gå fortare med en 125:a... Men visst skulle de ha varit kul att vara med.Bandit skrev:PS..RJ du har ju en värsting maskin du skulle ha varit med o kört.
Kawarider skrev:Undertecknad + kamrat knuffade igång dej i mörka skogen. Vi ska dit och träna imorrn så har du lust att knuffa oss upp för backarna så är du välkommen! Du kanske kan tipsa oss om rätt väg i myren, den tarmen var ju fixad dit bara för att jäklas med folket. Har vi tur så kan man köra gamla spåret igen. Väl mött i skogen!
Gick fint i myrhålet idag, tog 30 sek längre att köra men en kvart längre tvätt-tid när man kom hem. Kul att skita ner sej lite tycker i alla fall jagSchvidja skrev:Efter mina erfarenheter så föreslår jag att ni kör spåret, det var bara några tillfälliga plastband ivägen och de kan ni nog ta bort. Jag kan tyvärr inte följa med ska byta hjul och dreving på ktmen från 16-40 till 15-45 så nu ska storcubikarn ut i skogen och rastas. Men om ni får problem så slå en signal, jag känner att jag står i skuld. Vi ses.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |