Endast Enköping är vaket

Erhm, jag har varit inloggad sedan 6:02 i morse, men är så hemlig att det inte syns...

Först nu jag kollar i Uppsala-delen förstås.
 
Tja, är det inte så att om man bor på landet och jobbar i stan så behöver man gå upp tidigare än oss stadsbor? :rolleyes:

Jag håller med TomK för övrigt. Jag loggade in 06.48. :fakta
 
ehrum.. jag var faktiskt inne imorse 06.40 ellerså.. kikade in en kortis o konstaterade som vanligt att forumet var spammat av tinatjejen.. *s* *ler* sen fortsatte jag morgonsysslorna. ;P :fakta

/z
 
Re: Re: Endast Enköping är vaket

mcgalningen skrev:
:va tinatjejen i enköping den tiden mitt i veckan, i drömmarna eller?
Aha! Du menar att hon far med osanning! :fakta Hon VAR alltså inte i Enköping i morse?!
 
Re: Re: Re: Endast Enköping är vaket

JoS skrev:
Aha! Du menar att hon far med osanning! :fakta Hon VAR alltså inte i Enköping i morse?!

1. Det vet han inget om
2. Jag VAR faktiskt där, ända tills jag slog upp ögonen imorse :o
3. Jag ser mig som en Enköpingsbo, på tillfälliga villovägar i S-tälje trakten. (jävla skit stad förresten :finger )



eh.. så de så :rolleyes:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top