Plockade av mitt framhjul för däckbyte, sedan moterades allt tillbaks igen nu när jag kör märker jag att hojen drar ytterst lite men märkbart till höger när jag bromsar hårt, har kännt på skivorna och den högra är lite varmare.
Vad hände? Innan däckbytet drog den inte snett, kan det ha hänt någe när jag monterade tillbaks oken? Vart ska jag felsöka, hojen har gått 580mil.
Vad hände? Innan däckbytet drog den inte snett, kan det ha hänt någe när jag monterade tillbaks oken? Vart ska jag felsöka, hojen har gått 580mil.