En viktig fråga!!!

korpe

Medlem
Gick med
1 Dec 2003
Hoj
Hogtech
Hur svår är en uppkörning igenterligen alla som jag pratat med säger att det är skitsvårt men nu har jag övat garagevändningar och nu sitter det som en smäck så det klarar jag nog men resten då är det så j*vla svårt som alla säger inte långt kvar till uppkörning nu men man håller ju på att skita på sig för alla har typ skrämt en så man får väl snart läggas in på psyket

Ingenting är svårt när man kan det.

Om alla momenten i din körning sitter så har du kortet som i en liten ask.

DumDum skrev:
Ingenting är svårt när man kan det.

Om alla momenten i din körning sitter så har du kortet som i en liten ask.

Exakt.
Och med tanke på vad det är man ska kunna för att klara en uppkörning så måste jag säga att det inte är svårt alls.

korpe skrev:
Hur svår är en uppkörning igenterligen alla som jag pratat med säger att det är skitsvårt men nu har jag övat garagevändningar och nu sitter det som en smäck så det klarar jag nog men resten då är det så j*vla svårt som alla säger inte långt kvar till uppkörning nu men man håller ju på att skita på sig för alla har typ skrämt en så man får väl snart läggas in på psyket
Uppkörningen är inte särskilt svår om man kan köra och hantera sin motorcykel på ett bra sätt nått som däremot är svårare är att försöka läsa dina inlägg när de ser ut så här det skulle underlätta mycket om du använder ett kommatecken eller punkt nån gång i dina inlägg så skulle de bli mycket mer lättlästa...puh :7peta

korpe skrev:
orkar inte dra ner fingret dit tur för er med energi som orkar alltså :)

Du orkar inte dra ner fingret vart? :7peta :hihi

det orkar jag inte visa nä vänta lite ööööööåååååå , . ååå vad jobbigt nä nu lär jag nog gå och sova god natt

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2