En vanlig dag på jobbet, stulen hoj (Statoil i Hbg)

Job well done!
En sak, ber faktiskt polisen en civil att jaga en brottsling?
Hur bad de om det? Frågade dig om du vågar osv?

:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp
Det är härligt att se att det finns människor med civilkurage :yoparty

Starkt jobbat PG!

Nej men alvarligt, riktigt smidigt skött av dig. :tummenupp
Vi får hoppas att de får tag i killen och att han får sitt rättmätiga straff.

Gott ingripande, hoppas du inte brännde korvarna som ligger o rullar på macken medans du jagade brottslingar!

Bra jobbat ... kommer till göteborg så bjuder jag på en öl .
som en tidigare gubbe skrev såna som du ska hyllas

Bra Jobbat!

Skönt med människor som vågar. Vanliga Svensson hade böjt sig framåt o sagt varsågod...

Riktigt uppmärksamt! Stämmer in i kören av hyllningar, om fler var som du så skulle som sagt färre våga stjäla saker.

*tummen upp*

Tack allihopa, adrenalinet pumpade ett bra tag efter det hände.
Jag hoppas där är någon som skulle göra samma sak om min hoj ,peppar peppar ta i trä, skulle bli stulen.

Kommer du till Örebro någon dag så säg till så bjuder jag på pizza, människor som du skall vi hylla! Grymt jävla bra gjort !

Bra jobbat ... kommer till göteborg så bjuder jag på en öl .
som en tidigare gubbe skrev såna som du ska hyllas

Kommer bli en jävla runda detta, först till Örebro och käka pizza och sen ner till Göteborg och släcka törsten med en ÖL. Men vad gör man inte för gratis mat o dryck:tungan

Gott ingripande, hoppas du inte brännde korvarna som ligger o rullar på macken medans du jagade brottslingar!

Brända korvar hittar du aldrig på min mack:hihi

Job well done!

Dom bad mig följa efter honom och berätta åt vilket håll han sprang, så det var inte det att jag skulle haffa honom. + att han var cirka 80-100m framför mig när han började springa och man e ju inte Carolina Klüft precis:Rockbanan

Tack allihopa, adrenalinet pumpade ett bra tag efter det hände.
Jag hoppas där är någon som skulle göra samma sak om min hoj ,peppar peppar ta i trä, skulle bli stulen.

Kommer bli en jävla runda detta, först till Örebro och käka pizza och sen ner till Göteborg och släcka törsten med en ÖL. Men vad gör man inte för gratis mat o dryck:tungan

Kom till Gbg på någon av våra lör/sön körningar i sommar så bjuder jag på en sallad(pizza får du ingen för det är dags att komma i form så du hinner ikapp nästa gång ;) )/fika på vägen här också!

Job well done!

Bra jobbat:tummenupp Och visst är polisen bra att ha ibland :rolleyes:
Jag har en kompis som blev ombedd av polisen att följa efter en bil som körde lite konstigt och som stannade inne på Skogskyrkogården. Då de i bilen upptäckte att de var "förföljda" så jagade de min kompis över hela Skogskyrkogården tills polisen kom, så tänk er för en extra gång om ni blir ombedda att följa efter någon, vet aldrig vad som kan hända.

Dom bad mig följa efter honom och berätta åt vilket håll han sprang, så det var inte det att jag skulle haffa honom. + att han var cirka 80-100m framför mig när han började springa och man e ju inte Carolina Klüft precis:Rockbanan

Nä iofs, tänkte bara att polisen riskerar civiler på det viset, tänk om han vänt om sprungit emot och huggit dig med en kniv?
Oberoende skitbra jobbat, och kommer du till Finland så ska ja bjuda på en kalja! (öl) :hihi

Bra jobbat:tummenupp Och visst är polisen bra att ha ibland :rolleyes:
Jag har en kompis som blev ombedd av polisen att följa efter en bil som körde lite konstigt och som stannade inne på Skogskyrkogården. Då de i bilen upptäckte att de var "förföljda" så jagade de min kompis över hela Skogskyrkogården tills polisen kom, så tänk er för en extra gång om ni blir ombedda att följa efter någon, vet aldrig vad som kan hända.

Det var just dethär jag menade.

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back