En Uppsala RoadRunnersstuga på sporthojsfesten

Funkar det att ta med nudlar som käk? :rolleyes: Det blir till att handla på vägen ner.



Statoil i Enköping? Var e det?! :o
 
JoS skrev:
Funkar det att ta med nudlar som käk? :rolleyes: Det blir till att handla på vägen ner.



Statoil i Enköping? Var e det?! :o

Misstänker att det är sista avfarten in till Enköping från Uppsala sett, eller :confused:

Om jag inte missminner mig så är det en rondell där.
 
JoS skrev:
Statoil i Enköping? Var e det?! :o

När ni kommer till Enköping svänger ni ner på E18 mot Oslo så kommer ni till en rondell så småningom. Där svänger ni vänster in mot stan. Vid första rödljuset finns en statoilmack (det finns två till i stan) där vi andra väntar på er.

Men vädret får fan se till att skärpa sig. Det här är ju katastrof som det är just nu! :mad:
 
Hur då? Ditt läderställ gömmer ju inget åt fantasin... :rolleyes:
 
Vill ha dig i mörkret hos meheeej. Tiden den stannar när vi rör vid varahaaaaan... :D












Imorron Pingu... Imorron...! :crash
 
GAYVARNING!! GAYVARNING !! På både JoS o AffeR1 ... hmm.
ska vi hjälpa till att sätta upp erat 2manna "party-tält" ?

/z
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top