En Uppsala RoadRunnersstuga på sporthojsfesten

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Har inte koll på vilka från Uppsala som ska dit.
Hört att det ska vara 8 bäddarsstugor så jag tänkte att vi skulle gadda ihop oss i en stuga tillsammans.

Fyll på om du vill bo med oss :rock

Blir det fler än 8st så kommer folk som är bra på att bjuda på sprit och öl placera sig bättre på listan. :D

Just nu är det:
WestW
Tinatjejen

Hjälp med resväg från Enköping
Vad tror ni om denna väg?
Jag hoppas att det inte är så små vägar som grus.
I ord http://www.teem.se/temp/sporthojsfesten/Enk%f6ping%20till%20n%e4ra%20Blomsterhult.htm

image_map.gif

Tja... va fasen, jag e oxo på!

Edit: En reservation dock. Jag finns med på "Fluppens "sovaisammarumsomölenståri-lista" " :D

Last edited:
Vad jag fattar av anmälningarna är det vi som åker till partajet:

Penguin
Affe_R1
zeal
JoS
M:et
Tinatjejen
WestW
=
7 pers.

Kreuger finns inte med på listan?!

Ska se om jag kan får med nåra här i från V-ås, om ni har lust å plocka upp oss.... Vi är ett gäng som funderar på att åka bara över dan, ner och hälsa på alla, snacka lite skit, och vara allmänt trevlig, för att sen åka hem senare på kvällen...
Vet inte hur Blom hade tänkt sig med betalningen, har ingen lust att pynta full pris bara för en da... men men det kanske ordnar sig.....

JoS skrev:
Vad jag fattar av anmälningarna är det vi som åker till partajet:

Penguin
Affe_R1
zeal
JoS
Tinatjejen
WestW
=
7 pers.

Kreuger finns inte med på listan?!

Madhonda ska med också, och eftersom hon åker från Bålsta så vill hon nog (kanske) åka med oss. Frågan är om vi ska låta henne göra det. ;)

Ang vägvalet dit ner så tycker jag att det är en stor miss om vi inte åker väg nr 214 som går från E-tuna till Julita. Det är en SUVERÄN hojväg. Åker vi ner via strängnäs (Enköping-strängnäs är ju inte så tokig den heller) och E-tuna är den det självklara valet. 2 mil motorväg kan man uthärda när sådant hägrar.....

Last edited:
Penguin skrev:
Madhonda ska med också, och eftersom hon åker från Bålsta så vill hon nog (kanske) åka med oss. Frågan är om vi ska låta henne göra det. ;)

Ang vägvalet dit ner så tycker jag att det är en stor miss om vi inte åker väg nr 214 som går från E-tuna till Julita. Det är en SUVERÄN hojväg. Åker vi ner via strängnäs (Enköping-strängnäs är ju inte så tokig den heller) och E-tuna är den det självklara valet. 2 mil motorväg kan man uthärda när sådant hägrar.....

Bra Pingu :tummenupp
Äntligen lite kommentarer på vägen.

Jag har ingen aning vilka som är bra vägar därför behöver jag tips i massor. Via Stängnäs går bort för det är så tråkigt att åka åt det hållet. (Både jag och Tinatjejen åker där ett par gånger i veckan)

WestW skrev:
Via Stängnäs går bort för det är så tråkigt att åka åt det hållet. (Både jag och Tinatjejen åker där ett par gånger i veckan)

Gör ni ja! Det är ju en fin och svängig väg som vi andra kanske inte åker så ofta. Den går inte bort. :fakta

Re: Re: En Uppsala RoadRunnersstuga på sporthojsfesten

WestW skrev:
Skriv er på listan då :fakta :öl

WestW
Tinatjejen
Penguin
Affe_R1
zeal
JoS
Kreuger - om han ska petala nångong *s*

det där låter kalas det!
det blir ... :rock :öl :öl :tummenupp

jag kan ju bara gissa vilken stuga som kommer att vara mest dokumenterad på sh.com festen iaf.. med tanke på hur mycket det brukar blixtra på våra tillställningar :fakta

vem tar på sig jobbet att göra ett Uppsala RoadRunner-standar som vi kan fästa på stugan ? *s*
/z

Last edited:
Re: Re: Re: En Uppsala RoadRunnersstuga på sporthojsfesten

zeal skrev:
det där låter kalas det!
det blir ... :rock :öl :öl :tummenupp

jag kan ju bara gissa vilken stuga som kommer att vara mest dokumenterad på sh.com festen iaf.. med tanke på hur mycket det brukar blixtra på våra tillställningar :fakta

vem tar på sig jobbet att göra ett Uppsala RoadRunner-standar som vi kan fästa på stugan ? *s*
/z

Ska kolla om vår mangel HP skrivare är i gång så kan jag nog printa ut nån fin skylt.

Var finns Roadrunner loggan?

Givetvis är jag på! URR-stuga låter trevligt.

Vad säger ni om att svänga in på GR dagen och brassa iväg mot Fiskeboda framåt 14:00 istället.
Misstänker att den planerade samåkningen där nere inte är mycket att ha.
Alldeles för mycket hojjar för att det skall funka. Då står jag hellre och kollar på när folk stuntar och har kul här hemma.
Vi kommer ändå hinna ner innan det är aktuellt med festligheter!

WestW skrev:
Du menar väl 55:an?
Den är väl inte svängig och rolig?

Öka farten så får du se! :7peta

I övrigt så håller jag med M:et ang ett besök på GR-dagen istället för kolonnåkning där nere. Det finns tid nog ändå att bekanta sig med alla på kvällen.

Penguin skrev:
Åker vi ner via strängnäs (Enköping-strängnäs är ju inte så tokig den heller) och E-tuna är den det självklara valet. 2 mil motorväg kan man uthärda när sådant hägrar.....

Enköping-strängnäs inte så tokig?! :eek: :skrämd
Det är väl den mest boring väg som finns :zpy

(ursäkta min pessimism [stavning?], har bara åkt den femtielva tusen gånger, de senaste 6 månaderna... :o )

Re: Re: Re: Re: Re: En Uppsala RoadRunnersstuga på sporthojsfesten

zeal skrev:
den av mattias var väl helt ok ? iaf som flagga ?
kanske ska spåna vidare på den ?
/z

Kan inte annat än hålla med.
Men det var de inte så många andra som gjorde tyvärr...

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka