en underbar start på dagen

En på min gata blev nerslagen av typ 5 14 åringar me hockyklubbor... bara för att han polisanmälde när samma ungar hade gjort inbrott hoss han.. :kocko

abstruse skrev:
AHA! Det är GLADH som det har brustit för! :rofl :tomten

aja, liksom ba fiCK västA pYkBrYtEt å veva LoSS mÈ en SkrisKo. bMw é lIcksOm sÅ jäLa fUla.

Undertecknat, En numera lättad husvangsägare.

För alla anti-moralkärringar så kan jag medela att jag stödjer varken skadegörelse eller våld mot person. Ironi däremot, det stödjer jag.

gladh

Svinhugg går igen. Både här och i verkligheten, tydligen.
Trist med bilen. Lika trist med husvagnen.

alf_ulf skrev:
En på min gata blev nerslagen av typ 5 14 åringar me hockyklubbor... bara för att han polisanmälde när samma ungar hade gjort inbrott hoss han.. :kocko

Hemma på vår gata i staaaan, där bor en dam, och hon har sålt alla sina ungar för 25 öre styck.

Moppefucko!!!

Nyteknik skrev:
Men det ställer ju saken i ett helt annat ljus. BMWJohan for president!!! Leve BMWJohan!!! For he´s a jolly good fellow, for he´s...

Samt att det finns chans/risk att det är motardhuliganerna som varit i farten...... :rolleyes:

Nyteknik skrev:
Men det ställer ju saken i ett helt annat ljus. BMWJohan for president!!! Leve BMWJohan!!! For he´s a jolly good fellow, for he´s...

Bli nu inte kinkig bara för att jag inte tyckte ditt skämt var kul. :hihi

Leve BMWJohan kan jag tyvärr inte hålla med om. :tungan Men i detta fallet är det ju bättre att bara snacka än att göra något...

\Masonit

Förlåt för att man halkar in på ett bananskal men bmwjohan har väl alltid nekat till att han var med och gjorde husvagnsblästrarfilmen?
Även om ni misstänker att det var han så är det väl inte särskilt schysst att jävlas med honom om det här.

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC