En tysk är försvunnen på sin mc!

Josafan skrev:
Såg denna länk på ett forum, kan vara värt att posta om ngn i Sverige t.ex. ser dennes Mc... kanske stulen, vem vet?

Edit: Alltså snubben är OCKSÅ FÖRSVUNNEN!

http://www.zweirad-online.de/patrik.html

haha kan redan se blocket annonsen:

susuki motårsyckel säljes
skitsnabb hoj, går hur snabt som hälst och ser häftig ut som attans.
ingår:
schinställ + hjälm
slipon
förra ägaren (något avkissad)
som nya däck

bvsa säljes utan papper... :p

Jo det var lite info om vad som hade hänt,(väldigt kort)

Han skulle åka till tjeckien och köpa billiga sovenirer(stavning) men sedan dess är han borta,hans nummerplåt finns inte reggad vid övergången alltså tror man att han tog en mindre gränsövergång någonstans.

Kontenta: Håll ögonen öppna

Min gissning :Tjeckiska gränsen är farlig om man har en fin Mc. :fakta

UrbanTiger skrev:
Inga problem att komma in i Tjeckien med MC. Var till Prag och fick böta 200 tjeckiska krona direkt för att jag kört mellan två gråsuggor på en parkering :huvet
Som tur var kollade dom inte regbeviset för det glömde jag hemma. Hade heller ingen reservuppsättning med glödlampor vilket tydligen är lagkrav på att man ska ha med sig.

Jag upprepar.....Tjeckiska gränsen är farlig om man inte har en snabb blade :fakta

Last edited:
UrbanTiger skrev:
Kanske var det enklare för att det regnade som satan :va

Ps. konstigt att killen bara är borta. Det kan ju vara som killen som försvann i en grön 240 för ett antal år sedan. Dom trodde han var försvunnen i Estland tills dom hitta bilen och killen 4 år senare i en oländig skogsdunge 4 km hemifrån.

Ja det hela verkar lurigt,
Men en gissning kan vara att han kört av vägen och avlidit,och någon såg chansen att dryga ut sin kassa med att sälja en kraschad Mc.
Men som alla händelser så finns det flera sidor av samma sak.
Han kanske helt enkelt drog vidare från sitt gammla liv och lämmnade sina problem,Kanske smugglade han knark?
Vem vet....

240 historian påminner om den stackaren som körde av R40 mellan Borås och GBG för några år sedan och levde två dagar fastklämd ibilen 150 m från motorvägen.Fy fan vilket slut :(

Ps.Just den Tjeckiska polisens uniformer är väldigt ömtåliga mot vatten (dom krymper) Ds.

Last edited:
Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard