En tjej som behöver tips!

LJ Magnusson

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2008
Hoj
R6
Jag har en R6 -99, och jag är på jakt efter någon cool framlykta till den. Finns det någon där ute som har några bra tips?! Just nu sitter det ett endurolyse fram, men jag vill ha något annat. Snälla, kom med förslag! :)

Bifogat

• R6.jpg
    R6.jpg
    16.1 KB · Visningar: 1,404
Last edited:
ledsen för att spamma men konstigt att ingen har svarat eftersom det e n tjej osm frågar.... brukar rulla in massa svar oraggninsrepliker...

Du kanske skulle börja med och visa en bild på hojen, om du vill ha vettig hjälp.....

Yamaha Bulldog har en ganska snygga lampa. MT-01 och MT-03 har också snygga lampor. Annars är det väll en "vanlig" rund lampa som ligger bra till om man inte vill punga ut en förmögenhet.

va konstigt. varför sjutton sitter de sån där lampa på den för???

Du kanske skulle börja med och visa en bild på hojen, om du vill ha vettig hjälp.....

Mmm... Jag har ingen BRA bild, men nu har jag i alla fall lagt upp EN bild...

en vääääldigt nördig streetfighter då. ser ut som lampan jag hade på min cross moppe när jag var 15

Fast så nördig tycker jag faktiskt inte att den ser ut... men helt klart, det skulle ju vara ett upplyft för hojen att byta framlykta. :)

Bild på hojen!!!
Är du helt jävla pucko!??
R6a har du väl sett förut din amatör??

Nää, inte kalla någon för pucko nu... :tungan :)

Last edited:
Rak platta med projektorlysen är riktigt läckert på fighters.
Antingen göra en egen bit plåt eller ta nummerplåt till cross och mecka dit nått. Har ingen bra bild att demonstrera nu, men finns en en som byggt så.
Bla. en fzr600 här på forumet som hade det.

Kolla här till vänster om denna text.

Bikeshop och Bikersneed har flera sorter.

Rak platta med projektorlysen är riktigt läckert på fighters.
Antingen göra en egen bit plåt eller ta nummerplåt till cross och mecka dit nått. Har ingen bra bild att demonstrera nu, men finns en en som byggt så.
Bla. en fzr600 här på forumet som hade det.

Det lutar faktiskt åt det hållet! Är det någon som har gjort något liknande och kan lägga ut någon fin bild? :)

Jag skulle vilja tipsa om Pyramid Plastics' Mantis.... Väldigt fin :) Passar en SF utmärkt.

Kolla ANdreas Gustavssons R6:a med cross nr. plåt frampå. Sen är det bara att ta hålsågen och sänka in 2 projektionslysen.

Ser bra ut om man gör det ordentligt!

Annars har Luis snygga dubbellysem typ i stil med speed triple o.sv.

Kolla min gamla fighter som ligger i garaget så ser du lyktan!

Du, jag googlade, fan, det var ju riktigt coolt!!! Vet du var man kan få på tag på dessa framlyktor? :)
Äh, den ser ju ut som en piratkopia på de framlysen som sitter som original på KTM Duke. :tungan

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti