En tjej där bak från Kristianstad

Status
Ej öppen för fler svar.
Mc-Kille-25 skrev:
om du vill något, så kan vi ses, så kan du säga det då.
Du ska fan e mej inte komma här och spela stöddig
för att du är på andra sidan skärmen.
Jvla tönt
Say what?

"Humor, 1) som karaktärsegenskap: sinne för det roliga, förmåga att identifiera och med visst nöje acceptera tillvarons ofullkomligheter" - Källa: NE

Tycker att det luktar Gurra-snurra om den här mc-kille25 eller så är det bara en vilsen jugge från skåne.

Last edited:
Vapor skrev:
Jag fattar inte heller hur man kan frivilligt ha någon bakpå! Hade en tjejkompis som bönade om att jag skulle sätta dit fotpinnarna och skjutssadeln igen. Men där sa jag bestämt nej! Tjejen i fråga ser dessutom bra ut! (har pojkvän dock) :hihi

därför man har en 660 :banana :banana

ahhh en humortråd.

En kille som kallar folk för svennar och sen skriver på något språk så folk inte skall förstå.

Jag vill vara som han.

Fattar inte varför alla blir så jäkla elaka :confused: Fast det är ju en regelsätt kontakt annons men ändå :D

Mc-Kille-25 skrev:
Ja om du har lust åka lite hoj i sommar, på små turer och så, så hör av dig.
min tjej tycker ej om åka mc och tråkigt åka själv.
PM el maila mig

det är synd att det är så långt ditt annars hade jag hängt på...
jag råkade ut för en olycka för tre veckor sedan, jag fick en nyckelbensfraktur och en hoj jag aldrig kommer att få se mer...
synd att det inte finns såna som du här uppe...
men det har blivit 23mil sedan olyckan och mycket tack vara en kille f¨rån dina trakter som åkte 35mil upp för att köra mig 15mil sen...

Vapor skrev:
Jag fattar inte heller hur man kan frivilligt ha någon bakpå! Hade en tjejkompis som bönade om att jag skulle sätta dit fotpinnarna och skjutssadeln igen. Men där sa jag bestämt nej! Tjejen i fråga ser dessutom bra ut! (har pojkvän dock) :hihi

inte undra på att det finns lite tjejer som kör... det var så jag fick sugget att vilja ha hoj...

Teo skrev:
Ärligt! Har du över huvet hängt här på forumet och kännt av chargongen?
Det är i princip en promille tjejer här och dessa antingen kör själva eller har karlar redan. Du ska inte tro att du kan lura oss att du tycker det är roligare att ha någon bakpå än köra tom. håll dig till lunar, aftonladet-chat eller tidigare föreslagit KK..

(inte kk-racing...)

och så finns det såna som ja... som hade hoj men råkade ut för en trafik olycka och inte kan köra själv just nu och inte har en kille som man kan åka bakpå... jag är glad att det finns en och annan som vill ha någon bakpå...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma