En timme före?

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
Inne i trådarna anges uppe till vänster i det svarta fältet för varje inlägg vilken tid det postats. Varför anger den tiden en timme senare än vad klockan egentligen är?? :va
 
För att servern ligger kanske i sthlm..alltså en timme före,jorå det är tidskillnad i sverige med:)
 
glömt ställa om servern mellan vinter/sommartid?
Vintertid just nu:23.17
sommartid just nu: 00.17

eller?
 
men hallå, nattmössa på eller?
klockan stämmer ju?
någon skämta med mig aprillo?
 
Kanske angett fel tidszon i inställningarna Santo?
 
Santo skrev:
Öh, nej...

(är en föredetta datanörd så det finns inte en chans :tungan )

Joda, kolla foruminställningarna i din profil så väljer du bara rätt tidszon... och om du valt rätt tidszon kan du ju juystera själv en timme hit eller dit!
 
forum val --> timezone eller någe sådant var det visst

edit: min står på GMT +1 hour, alltså vår tidszon om jag inte är helt ute å visslar?
 
UrbanTiger skrev:
Min står nu på GMT och atomajtisk DTS. Borde funka för mister Santo åxå :yoparty


Nej funkar inte + eller - hit o dit... men observera att jag sa "föredetta datanörd" dvs "fuck it, before it fucks you" :hihi :hihi

Godnatt alla!
 
Håller med Santo, ibland blir det så för mej med, att den går fel en timma...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top