En till !

Timon

Goude!
Gick med
25 May 2005
Ort
Vänersborg
Hoj
636a
Tjena.
Nu när vintern börjar närma sig och man får mera tid framför datorn (Sporthoj.com) så tänkte jag att det skulle sitta fint med en liten presentation av mig själv.

Har suttit och spanat på sporthoj ett bra tag här nu, så nu känner jag mig redo att bli offentlig. :hihi

Mattias var namnet, körkort och cyckeln är redan fixat sen i sommras. Måste nog erkänna att jag redan har hunnit köra sönder hojen. Det var förmodligen något undermedvetet som sa att jag skulle ha nått att göra i vinter :D

/ Mattias
 
Väkommen.

Klart att de var meningen, inte ska du sitta syslolös hela vintern.
Dessutom är det en anledning att få tillbringa även de mörka kalla kvällarna med hojen.
 
Välkommen! och det fixar du i vinter! vilken årsmodell är hojen på gixxern?
 
CeltaniC skrev:
Välkommen! och det fixar du i vinter! vilken årsmodell är hojen på gixxern?

Tackar. Det är en 97a.
Klart jag fixar under vintern. Jag är lite inne på ovanstående talares spår, ännu en andledning till att få spendera tid med den kära under vintern. :banana
 
Hej hej.... :hoppa

Välkommen hit.
Hoppas det bara va plåt och plast-skador och att du klarade dig helskinnad :krama
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top