En till..

AAAAGGHH!! din apa!!!!
Nu får ja ju byta kallingar iaf :gnissla

Helvete va skraj jag blev! :4skrika

Var det roligt?....lytteskomik är ganska simpelt att garva åt, säger mer om er som skrattar än om dom....

Ni hade antagligen garvat lika mycket om det var er utvecklingsstörda syster eller bror...eller?

HönaPower skrev:
Var det roligt?....lytteskomik är ganska simpelt att garva åt, säger mer om er som skrattar än om dom....

Ni hade antagligen garvat lika mycket om det var er utvecklingsstörda syster eller bror...eller?

Håller med..
Tycker däremot att det är en suverän film... :banana
Kolla in glädjen i deras ögon och ansikten! Tänk vad härligt att få uppträda inför publik på det sättet! :Bugar
Känn glädjen med dem och skratta med dem istället för åt dem! :7peta

Minimorran skrev:
Håller med..
Kolla in glädjen i deras ögon och ansikten! Tänk vad härligt att få uppträda inför publik på det sättet! :Bugar

Man kan ju fråga sig hur dom tänkte dom som arrangerade, visst ville dom säkert uppträda, visst kan man skratta med dom, men en vacker dag inser dom att folk skrattar ÅT dom, för att dom är utvecklingsstörda.
Vill man verkligen utsätta dom för det?
Lägre än Glocalnet tamejfan.

Minimorran skrev:
Håller med..

Haha, ja, man kan ju inte annat än bli glad när man ser liraren i vita skjortan. Bra eller vackert var det inte, men inlevelsen var total. :D

Det finns en stor iver att vara politiskt korrekt, märker man.

Tack vare mitt ADSL så tog det jättelång tid att ladda bilden, så det var mest långtråkigt faktiskt.

"Laddar data från exet.nu" är ju lite misstänkt också. :D

Minimorran skrev:
Håller med..

Det är inte roligt att skratta med dem, åt dem däremot är inte tråkigt. Jag skulle inte tycka det var roligt om jag hade en bror som var utvecklingsstörd men det har jag inte så nu är det roligt. .<--- punkt

Bart skrev:
han i skjortan e så grym! först ett litet inlägg i sjungandet, sen så brister gränserna å han ger järnet!!! way to go!! :tummenupp

Ps. jag är tomte för utvecklingsstörda varje år och jag tycker ändå det är kul på ett sådant sätt att jag inte anser mig dum. De gillar när du skrattar i deras närvaro. De blir glada av att se dig glad! Som med alla människor!

morecore skrev:
han i skjortan e så grym! först ett litet inlägg i sjungandet, sen så brister gränserna å han ger järnet!!! way to go!! :tummenupp

Ps. jag är tomte för utvecklingsstörda varje år och jag tycker ändå det är kul på ett sådant sätt att jag inte anser mig dum. De gillar när du skrattar i deras närvaro. De blir glada av att se dig glad! Som med alla människor!
Precis.. jag tycker man kan få skratta lite om såna här saker. Det är ju hela situationen som är rolig.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt