En till "vad ska jag köpa" -tråd

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
ironmike in da house:
Hur är 02an jämfört med 04an? ..jag tycker 02an är snyggast,

Håller med dig lite där men IMO skulle en 98-03'a kunna bli en Stripper i hästväg med rätt stuk så ja.....

04'an är en helt NY hoj, inte mycket gemensamt med dom äldre, dom äldre har sin charm men Aprilia brukar inte bara "styla" om sina hojar, ändras det så görs det ordentligt. Har själv inte varit ute på bana och gnagt med dessa men på gator & torg har jag kört dom båda versionerna och det omedelbara när man kliver från ena till andra är att 98-03 känns mindre & nättare men när det väl bär iväg är det ingen tvekan om att 04'an är en helt ny hoj, den äldre är inte dålig den heller.....

DP says: You decide.....

DP skrev:
ironmike in da house:
Hur är 02an jämfört med 04an? ..jag tycker 02an är snyggast,

Håller med dig lite där men IMO skulle en 98-03'a kunna bli en Stripper i hästväg med rätt stuk så ja.....

04'an är en helt NY hoj, inte mycket gemensamt med dom äldre, dom äldre har sin charm men Aprilia brukar inte bara "styla" om sina hojar, ändras det så görs det ordentligt. Har själv inte varit ute på bana och gnagt med dessa men på gator & torg har jag kört dom båda versionerna och det omedelbara när man kliver från ena till andra är att 98-03 känns mindre & nättare men när det väl bär iväg är det ingen tvekan om att 04'an är en helt ny hoj, den äldre är inte dålig den heller.....

DP says: You decide.....
Hehe låter fint :tummenupp

...det lutar åt en 02a. Sen e frågan om det är ett bra val eller ej, om man kan lägga mer pengar på en nyare hoj.

:va

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...