Video En till tur med R1an =)

Får ändå ge de till TS att han lyckats reta upp folk och få uppmärksamhet i tråden. Men i övrigt höll de ju sämre klass än JJ(CBR)JJ's massproduktion. :hihi

Tack ALLA för den positiva responsen:hihi
Detta låter som att ni är ute efter en DEL III:yoparty
Håll ut kära vänner! Snart slänger jag på mig shortsen och luvtröjan igen och åker ut på ett nytt självmordsåktur :yoparty

Last edited:
Jag som trodde det fanns 100+ hästar i en Retta. Tydligen hade jag fel. Blir bra å fortsätta åka 80-tals hoj för 15 papp. Tror jag! :yoparty

Min internet uppkoppling är en av de sämre på marknaden...trots detta tog jag mig tiden (betydligt längre än 4 min) att beskåda detta klipp...och jag blev, inte helt oväntat, FÖGA imponerad eller road, eller tagen,eller...ja jag vet f-n inte....
Du verkar ju köra inom "lagens gränser" å det kan ju vara bra...men jag kan inte för allt i världen begripa mig på varför du har skaffat dig en ändå såpass potent cykel, när du enligt min mening, bara fiser runt å låter den stackarn sota igen.
Lite mer i action å vem vet...en vacker dag kanske du hamnar på den stora duken bland Anna anka å alla andra stora stjärnor i Hollywood.

Min internet uppkoppling är en av de sämre på marknaden...trots detta tog jag mig tiden (betydligt längre än 4 min) att beskåda detta klipp...och jag blev, inte helt oväntat, FÖGA imponerad eller road, eller tagen,eller...ja jag vet f-n inte....
Du verkar ju köra inom "lagens gränser" å det kan ju vara bra...men jag kan inte för allt i världen begripa mig på varför du har skaffat dig en ändå såpass potent cykel, när du enligt min mening, bara fiser runt å låter den stackarn sota igen.
Lite mer i action å vem vet...en vacker dag kanske du hamnar på den stora duken bland Anna anka å alla andra stora stjärnor i Hollywood.

Jag tyckte att ljudet var jävligt fint i R1an!
Det var endast därför jag köpte den, och att den är skön att glida med gör inte saken sämre, Jag stod och valde mellan en R1 och en Yamaha XV 1900, och eftersom jag älskar detta forum så tog jag R1an för att kunna göra underhållande filmer för er:yoparty

Nu har jag letat runt en hel del på tuben efter ett klipp där man ser och hör bra under en "bra" körning.
Håller på och tar kortet och det är jäkligt intressant att se placering, hur/var/när du tittar i olika situationer osv.
Så jag är glad som fan över filmen.

Nån som kan länka till fler så är jag tacksam =)

Har du framhjulsdrift på din Retta?

Jag har då aldrig tidigare hört talas om tvåhjulsdrift på en sporthoj. ("2Wheeldrive is da boss")

Edit: Insåg nu att det var ditt namn..

Last edited:
*Klagokommentarombortslösadtid*

Nu har jag letat runt en hel del på tuben efter ett klipp där man ser och hör bra under en "bra" körning.
Håller på och tar kortet och det är jäkligt intressant att se placering, hur/var/när du tittar i olika situationer osv.
Så jag är glad som fan över filmen.

Nån som kan länka till fler så är jag tacksam =)

Tack ska du ha Bass:tummenupp
När du har fått ditt körkort så bytlånas vi och tar en rejäl tur!

Hahhahahah bästa filmen på länge ju .. Håller samma klass som JJCOLINGENJJ

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...