En till ny vtr åkare :-)

cassie

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2007
Hoj
cbr 600 -07
Tjopp!

Ny på forumet men inte ny på hoj. Sörmlänning som flyttat till göteborg men tillbringar fortfarande mycket tid i sörmland. Bor lite här o där så att säga men mest i gbg.......... Fin sommar, schyssta kurvor o v-twin :tummenupp

En sak är säker o det är att alla ska dö.... men få lever sitt liv!!:)

Tackar, tackar! Ska regga mej på vtr sidan... Har gått om tid o kolla igenom allt. Ligger med min son på sjukan efter moppeolycka. Kört mc bakpå sen han var liten, kör cross o har inte vett att knäppa hjälmen! Nå, allt verkar gå bra :-)

Tackar, tackar! Ska regga mej på vtr sidan... Har gått om tid o kolla igenom allt. Ligger med min son på sjukan efter moppeolycka. Kört mc bakpå sen han var liten, kör cross o har inte vett att knäppa hjälmen! Nå, allt verkar gå bra :-)

Hej o välkommen!

olyckan inträffade möjligtvis inte i vingåker? har du vägarna förbi katthult och vill åka lite kolla in: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=156969
en tråd för de som vill hojja lite. hoppas sonen läker fort :)

Japp, det var i vingåker det hände. Det som stått om i tidningarna. Har vtr:en kvar nere i gbg. Ska försöka åka ner o hämta den så fort jag kan tänkte jag. Men jag har en gammal cbr här..... Kanske hänger på nån kväll när jag behöver lufta mej :-)

Välkommen! Missa inte Göteborgsforumet! Scrolla neråt så hittar du.

Japp, det var i vingåker det hände. Det som stått om i tidningarna. Har vtr:en kvar nere i gbg. Ska försöka åka ner o hämta den så fort jag kan tänkte jag. Men jag har en gammal cbr här..... Kanske hänger på nån kväll när jag behöver lufta mej :-)

verkar som vi blir några på söndag kväll annars är det bara att haka på nån annan gång. glad midsommar och hoppas allt blir bra med sonen.

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Back