En till ny tjej

hahah jaja, vill ni göra tappra försök så varsegod.
men allvarligt :ligga? ja den hade jag ju inte hört förut? Nästan minuspoäng på den faktiskt... :D

nu va det ju inte tanken att jag skulle vara med på riktigt direkt :P Ville mest få igång det och varför inte dra en sporthoj-klassiker? ;)

nu va det ju inte tanken att jag skulle vara med på riktigt direkt :P Ville mest få igång det och varför inte dra en sporthoj-klassiker? ;)

Citerar mig själv så du ser att jag inte är seriös med någon annan!! Du är den enda i mitt hjärta darling! <3

Citerar mig själv så du ser att jag inte är seriös med någon annan!! Du är den enda i mitt hjärta darling! <3

Åkejrå du får väl en sista chans då da...
Egentligen e du på tok för gammal för mig men e du så dära skön, mysig o härlig som alla killar pratar om så måste man ju prova! (ps ja ska inte berätta vidare till nån om att du gillar killar oxå, våran lilla hemlis)

Haha ojoj, pratas det så mycket om mig? xD Är mest en olykcshändelse att killar pratar om mig från en kväll jag inte kommer ihåg ^^ Lite besviken dock att du inte hört något från damerna, fast kan ju bero på att du är den enda för mig ;) Ska försöka att hålla fingrarna i styr(på styret?) och inte sumpa chansen med dig då ;) -smask-

D e ba o fråga honom vart du kan hitta honom,,, blev lite sugen va!? El så hakar du på mig i färdtjänsten så slår vi följe...

Back