En till ny tjej

De ska jag göra,:) måste dock lösa garagefrågan först innan jag vågar ta hit hojen

Kolla med CurlySue här på forumet, oxå från Gävle. Annars starta en tråd i gävleforumet eller MC-relaterade diskussioner.

Välkommen och skön hoj :tummenupp Vet inte hur frekvent osv det körs i Gävle men har du en ledig dag så hojta till så är det bra att komma ner till Uppsala och dra en vända med oss :) Vi är alltid några som är på att ut och pumpa lite :) Sporthoj Uppsala @ fejjan

Välkommen igen :)

Välkommen och skön hoj :tummenupp Vet inte hur frekvent osv det körs i Gävle men har du en ledig dag så hojta till så är det bra att komma ner till Uppsala och dra en vända med oss :) Vi är alltid några som är på att ut och pumpa lite :) Sporthoj Uppsala @ fejjan

Välkommen igen :)

ah! de låter tevligt, ska jag komma ihåg:)

Hmmm känner en ny tävling på gång. Den som får skruttiz nummer först vinner ;) skrutt, vill du själv vara domare? Stilpoäng ska självklart kunna fås vid snygga försök! Och...DÄR går starten! Må säms....em bäste raggare vinna!

Börjar själv med en enkel och stilig SH-klassiker: :ligga?

Hmmm känner en ny tävling på gång. Den som får skruttiz nummer först vinner ;) skrutt, vill du själv vara domare? Stilpoäng ska självklart kunna fås vid snygga försök! Och...DÄR går starten! Må säms....em bäste raggare vinna!

hahah jaja, vill ni göra tappra försök så varsegod.
men allvarligt :ligga? ja den hade jag ju inte hört förut? Nästan minuspoäng på den faktiskt... :D

Hade hon varit blondin hade jag varit med!

men... Välkommen ändå :p

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...