En till brud;) hehe

Status
Ej öppen för fler svar.
vad säger man. trevligt med tjejer.. haha :D hoppas du kommer trivas :tummenupp :näsblod

hmm jadu.. den borde synas. men du kan bli lite besviken;) det rä inte som du tror, men det kommer bli. men min kärlek borde finnas på min sida:S

Nu hittade jag den, nää fan besviken e jag inte.. ännu mer otippat med en sån hoj! Hoppas dock att du skaffar en sportig jvel, kan inte rå för att jag älskar dom mest :D
Vad blir det för nått nytt som tar plats mellan benen snart då?

Nu hittade jag den, nää fan besviken e jag inte.. ännu mer otippat med en sån hoj! Hoppas dock att du skaffar en sportig jvel, kan inte rå för att jag älskar dom mest :D
Vad blir det för nått nytt som tar plats mellan benen snart då?

haha jadu.. vad det blir får tiden utvisa;) det beror ju på hur grym jag bir, dessto grymmare, dessto hetare hojj;)

för det avr väl hojjar vi pratade om?;)

Shit, 2 sidor på 40 minuter.. :5sure
Jag blir glad över 2 SVAR i mina trådar :rolleyes:
Kul med crosstjejer, själv blire bara lite enduro och motard - fast fet och slapp som man är så har man inte orkat testa cross (ännu).
Välkommen btw :hoppa

Edit: 3 SIDOR!! :mad: Så jävla avis, ska fan oxo bli chey

Shit, 2 sidor på 40 minuter.. :5sure
Jag blir glad över 2 SVAR i mina trådar :rolleyes:
Kul med crosstjejer, själv blire bara lite enduro och motard - fast fet och slapp som man är så har man inte orkat testa cross (ännu).
Välkommen btw :hoppa

hahaha jadu.. jag vet inte, jag vill gärna tro att det är min karisma som får dom att skriva men jag tror jag ahr fel då;) hahahaha

haha jadu.. vad det blir får tiden utvisa;) det beror ju på hur grym jag bir, dessto grymmare, dessto hetare hojj;)

för det avr väl hojjar vi pratade om?;)

Låter vettigt! Vad har du tänkt börja med då? Ja det klart vi pratar hojjar, eller vad annars!?
:rolleyes:

Låter vettigt! Vad har du tänkt börja med då? Ja det klart vi pratar hojjar, eller vad annars!?
:rolleyes:

hojar? Vad snackar du om? sporthoj.com är en dejtingsajt för desperata tjejer som känner att dom behöver många och snabba hugg.

haha jo jag fattar tack för att du klargjorde det för mig:D höhö

Okej. Vet du varför du gör det då? Är det för att du inte har nåt annat att komma med? Eller är det för att skrämma de andra honorna till underkastelse? Jag vill verkligen veta. Det skulle ju vara rätt märkligt om jag reggade mig på ett tjejdominerat forum och visade kewken, or?

Mattias är inte gammal, han ser bara gammal o skruttig ut...

Jo, jag är visst gammal. :(

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...