En teaser på vad som komma skall

Davo skrev:
Skönt att få sina misstankar bekräftade: folk från Nynäs har inte alla får i hagen, det har jag alltid sagt... :rolleyes:

Mohaha, erkänn att du är lite avis på min blåmetallic-flaka :yoparty

CayLe skrev:
Nere vid norvik, dvs. där vi försöker köra ett hjul i taget :rolleyes:

Jaha jag hade fått för mig att det bodde nån tjurig stackare där i närheten som snea ur om man var där o körde.... Man kanske kan få hänga med er nån gång?

Davo skrev:
Jaha jag hade fått för mig att det bodde nån tjurig stackare där i närheten som snea ur om man var där o körde.... Man kanske kan få hänga med er nån gång?

Det ska finnas nån grinig bonde, men han har inte kommit springandes när vi lekt där nere..

först och främst... KoRn :yoparty (har fortfarande ont i hela kroppen sen deras konsert igår... WEHOO!)

man tvingades allt att dra på smilebanden :banana impad av att du/han/ni lyckades spinna loss med.... med.... den där... saken :3freak :p

Oj oj oj...
Det här är nostalgi för en som ägt TRE flakmoppar! (och har en kvar)
Det finns bara ett sätt att köra dem och det är på två hjul! (vissa laster protesterar dock.. typ brudar... Menvafan)

Nu kanske det blir moppemeck i sommar istället...
någon som har ett bakhjul till en sachs flaka liggande? En 7.5 hkr cylinder och förgasare såg jag för ett tag sen i nån lada... :tungan å ram, styre å resten bara står och dräller...
Och gashandtaget "för riviga starter" köper man ju på hobbex... eller?
Race nån? :va

Hepp!

Ni är inte ett dugg bättre än bmx_johan när ni håller på att vandalisera skolgårdar på det där sättet! :mad: :ajjabajja

:hihi

Haha era dårar! Fan ere chips och grejjer i flakan eller? Dubbla glidturbos till skinnstället och så va=)

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard