En tanke

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Vore det inte förträffligt att ta bort detta forum från listan med de tio senaste inläggen på förstasidan. Som det är nu så vimlar det ju av plasttomtar här inne som tydligen har gått vilse bland forumen. Dom har ju oftast inget vettigt att komma med ändå.

Njae..nybliven streethooker som man e :hihi så hjälper det kanske o få upp ögonen på människor för streetfighters när dom trillar in här lite då o då..

Men du kanske har rätt...

:hoppa

Hej, jag är en nyvurpad plasttomte. Ska jag "bygga" streetfighter nu? Bambi har redan gjort grovjobbet. :hihi

Instämmer... Ta bort detta forum med avarter (glidar-look-alike´s) som inte platsar bland sporthojarna!!! :hihi

(Därför jag snubblade in på denna tråden! Bah!)

Har vi lyckats att övertyga Mattias att bygga fighter så har vi kommit långt.
Iofs med hjälp av Bambi då men ändå..

Tycker att vi ska ligga kvar på första sidan. Vi kanske lyckas övertyga fler.
Och ifall då priset är att vi är tvungna att få stå ut med spott och spe från kåpmaffian så är det ändå värt det.

Resistance Is Futile. You Will Be Assimilated.

Wiseguy skrev:
Har vi lyckats att övertyga Mattias att bygga fighter så har vi kommit långt.
Iofs med hjälp av Bambi då men ändå..

Tycker att vi ska ligga kvar på första sidan. Vi kanske lyckas övertyga fler.
Och ifall då priset är att vi är tvungna att få stå ut med spott och spe från kåpmaffian så är det ändå värt det.

Resistance Is Futile. You Will Be Assimilated.

Vaddå "övertyga fler" Det är väl skitbra om det inte blir jättevanligt med fajters, tänk för några år sedan när man kom med en motard på gatan och precis alla glodde ögonen ur sej? Nuförtiden är motarder lika vanliga som gummirester på en bana...alla skall köra motard...

Eftersom vi lite till mans är delvis posers så är det väl fränt med lite pingisögon när man kör genom stan...eller har jag helt fel? :)

Niklasinorr skrev:
Vaddå "övertyga fler" Det är väl skitbra om det inte blir jättevanligt med fajters,
Jag tycker det är bra ifall vi blir fler.
Fighters har ju ändå potential att vara posörer även om vi är många. Det gäller ju bara att ha ett bygge som skiljer sig från mängden.

När det är flera i stan kör fighter så måste man ju gå lite längre med sitt eget bygge. Och det tror jag är en utveckling som gynnar StreetFighter-rörelsen.

Utvecklingen av SF-rörelsen torde bli så här:
-Först byggar man vanlig fighter med crosstyre & inget lulllull*.
-Sen början man öka mängden lulllull* för att stå ut i mängden.
-Sen när fler hakar på så kommer häcken att börja vandra uppåt.

Evolutionen kommer att ta ungefär 4-5 år. Så vi har gott om tid att vara annorlunda.

*= med lulllull menas tex. eloxerade racefotpinnar, dragbar, kromade & polerade delar, osv..

Tysken skrev:
Vore det inte förträffligt att ta bort detta forum från listan med de tio senaste inläggen på förstasidan. Som det är nu så vimlar det ju av plasttomtar här inne som tydligen har gått vilse bland forumen. Dom har ju oftast inget vettigt att komma med ändå.
Lägg din energi på att få ihop din hoj istället.

M:et skrev:
Borde inte du vara ute på banan och bli omkörd istället för att sitta här :gnissla
Jag kör bara ERF & Klubbrace nuförtiden, R-1000 är rena folkrace tillställningar med 25-30% som vurpar.

Wiseguy skrev:
-Sen när fler hakar på så kommer häcken att börja vandra uppåt.

Evolutionen kommer att ta ungefär 4-5 år. Så vi har gott om tid att vara annorlunda.

Nää fy fean för tyskröv... :zpy

Men ger det bitches så småningom så klart man hakar på :hihi

Nicko@K.A.P skrev:
Nää fy fean för tyskröv... :zpy

Men ger det bitches så småningom så klart man hakar på :hihi

Hey fella, ladies do not like that fucking tysk röv style. :arsele
A real lady just cares about the size :rolleyes:
Ja i kubik alltså.. :tungan :brinnerup

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla