jesseboy
O med veten sär skrivare
Bruttan fyller år denna vecka och hon gillar den där bilden av den svenska tigern, jag har sökt som fanken på nätet, men lyckas inte hitta en bra bild.
Tänkte göra en liten tavla av den...
Är det någon som har en länk till en skapligt högupplöst bild?
Vore enormt hyggligt!
Tänkte göra en liten tavla av den...
Är det någon som har en länk till en skapligt högupplöst bild?
Vore enormt hyggligt!