Video En sväng me msx 125:an

den är kanonkul , den har lite av allting leka,pendla,sitter perfekt på den för långturer . Har beställt slipon från staterna nu så det blir lite roligare ljud för nu låter den ingenting . Det är ingen raket men i svängarna e den som en gokart , skulle vart kul å testa en gokartbana . Körde me den i fjällen i somras åkte 35mil gick hur bra som helst .. En riktig rolig hoj å mycke godis kommer ,som trimkit 150-200cc om man vill ha lite mer mos . Alla borde ha en :)

Mötte en såndär på väg hem från jobbet idag. :D Svårt att inte le.

den e toppen !! men va lite skillnad när man har kört RR-hojar å nån KTM i 10år innan, å sadla ner till en sån här :D

Tycker också att det är en skitball hoj. Synd att den säljs för vansinnespris i Sverige. I Thailand kostar dom halva priset. Undrar vad det skulle kosta att skicka en sån till Svedala...

Grym hoj grymt pris :D nä så farligt pris är de inte , kan säkert tjäna nån tusenlapp på importera men verkar krångligt !

Det är bestämt, jag ska ha en gul när de kommer. Eller repsol klibbor kanske :va Åhhh, beslutsångest!

Tänker mig gul med custom blåa klibbor som Husaberg fast kanske 'Hondaberg' i stället :hihi

Det är bestämt, jag ska ha en gul när de kommer. Eller repsol klibbor kanske :va Åhhh, beslutsångest!

Tänker mig gul med custom blåa klibbor som Husaberg fast kanske 'Hondaberg' i stället :hihi

Gillar tidstämplarna på dina poster. Jobbig natt...?

MSXen är en bagatell. En obetydlig liten tramshistoria uppbyggd av bortglömda byggklossar från Anno Dazumal.
...och Oh! så charmig!!!
Den har slunkit förbi alla stela kommittéer hos tråkhonda och strålar ut sin glädje över att inte behöva tas på alltför mycket allvar.

Det goofigaste som släppts på mången god dag, och på samma gång även det sundaste man sett på länge.

Gillar tidstämplarna på dina poster. Jobbig natt...?

MSXen är en bagatell. En obetydlig liten tramshistoria uppbyggd av bortglömda byggklossar från Anno Dazumal.
...och Oh! så charmig!!!
Den har slunkit förbi alla stela kommittéer hos tråkhonda och strålar ut sin glädje över att inte behöva tas på alltför mycket allvar.

Det goofigaste som släppts på mången god dag, och på samma gång även det sundaste man sett på länge.

*host host Honda Zoomer host host*

Snöplogen till skylthållare och ljuddämpare är väl först på måste byta-listan, andra däck nästa följt av singelkuts och magkåpa som komplettering.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8