En stund i vardagen...

Phasma

Ny medlem
Gick med
30 May 2005
Hoj
Flera....
....som jag ville dela med mig av./ Mvh S#3

Ps...det finns en hoj med på vardera bilden...... :)

Bifogat

• IMG_16181.jpg
    IMG_16181.jpg
    124 KB · Visningar: 566
  • IMG_16131.jpg
    IMG_16131.jpg
    99.2 KB · Visningar: 579
Last edited:
Ser kanonfint ut! :tummenupp
När jag blir stor ska jag också ha nån slags vinterhoj. Abstinensen är svår nu! :gnissla

PacMan skrev:
Ser kanonfint ut! :tummenupp
När jag blir stor ska jag också ha nån slags vinterhoj. Abstinensen är svår nu! :gnissla

He he....

Skoter, fast kanske inte i Gbg...

S#3 skrev:
....som jag ville dela med mig av./ Mvh S#3

Ps...det finns en hoj med på vardera bilden...... :)
Mycket mysigt! Jag måste verkligen skaffa dubbdäck!

Fyfan vilken väl avstämd uppsättning motorcyklar du har förresten, önskar att jag hade det också! ;) 4 cylindrar är perfekt när de är fördelade 3-1 på två hojar :) :yoparty

Gotland

Det där känner vi igen: Gotland, Tofta skjutfält kanske.... Skulle uppskatta att mannen slutade att trackasera mig på kontoret när han är ute och luftar hojen i puder. Det blir en lätt känsla av panik: varför är inte min CRF 450 ihopplockad, varför sitter inte dubbdäcken på, varför är jag på jobbet...? :).

Vet du vad. I sommar blir det långledigt i två månader och då blir det en massa rackarns busåka på Fårö och Gotland.

Skywalker skrev:
Det där känner vi igen: Gotland, Tofta skjutfält kanske.... Skulle uppskatta att mannen slutade att trackasera mig på kontoret när han är ute och luftar hojen i puder. Det blir en lätt känsla av panik: varför är inte min CRF 450 ihopplockad, varför sitter inte dubbdäcken på, varför är jag på jobbet...? :).

Vet du vad. I sommar blir det långledigt i två månader och då blir det en massa rackarns busåka på Fårö och Gotland.

Nu förstår jag inte....här ringer man för att säga hej och så när man stannat upp i vardagen för att äta en macka och dricka lite läsk och råkar påtala att det som hörs i bakgrunden är havet och möjligtvis tomgången på en XR 650 R och att solen skiner och .........jaha...solen nådde inte in på kontoret....hrm..... :tungan

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman