En stulen aprilla mille

bbkolado

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
k9
hallå där tänkte bara hjälpa till non som har blivit av me en aprilla igår eller förigår natt norr om stockholm?? .. non som saknar nått??..

vet vilka killana är några grannar till mig så jag känner till dom ganska väl. dom höll på me min hoj förut

bbkolado skrev:
2150701 hallå där tänkte bara hjälpa till non som har blivit av me en aprilla igår eller förigår natt norr om stockholm?? .. non som saknar nått??..

vet vilka killana är några grannar till mig så jag känner till dom ganska väl. dom höll på me min hoj förut

ring snuten! så dom kan få :fatta!

tänkte om de va non här från.. så kund evi åka tillsammans och hämta tillbax hojen.. så han vet vilka de är som har tagit hans hoj

bbkolado skrev:
2150701 hallå där tänkte bara hjälpa till non som har blivit av me en aprilla igår eller förigår natt norr om stockholm?? .. non som saknar nått??..

TIPS RING POLISEN.

Kolla om det inte finns en Hayabusa i koppar/silver där också. Min blev stulen för två veckor sedan

bbkolado skrev:
2150750 norr om stockholm jag menar rotebroo väsby

Vet du med säkerhet att det ligger ett brott bakom så undrar jag om det inte är straffbart att inte kontakta polisen, så mitt råd igen.
RING POLISEN!

aa polisen e trevliga när man blir av me en hoj så skiter dom it. men om man pissar ute då äre ett jätte brott fyyfan asså...

jag ringde och jag gav addresen till killana.. men de värkade som hela skiten kommer läggas ner . dom sa att dom inte hade bevis och inte kunde dra ditt nu och hämta hojen vi måste patrulera säger hon fyyfan asså

bbkolado skrev:
2150861 aa polisen e trevliga när man blir av me en hoj så skiter dom it. men om man pissar ute då äre ett jätte brott fyyfan asså...

jag ringde och jag gav addresen till killana.. men de värkade som hela skiten kommer läggas ner . dom sa att dom inte hade bevis och inte kunde dra ditt nu och hämta hojen vi måste patrulera säger hon fyyfan asså

Jag förstår, man blir ju helt uppgiven ... Bra att du ringde iallafall.

Ni borde åka dit o skumma lite, nu när ni vet att polisen inte är redo att hjälpa. Filma, ta kort och dokumentera.

joo visst polisen stället inte upp de säger vi måste patrulera va fan menar dom me de patrulera.. för i helvet killen har blivit av me hojen och han sitter säker hemma och kokar.
jag vill hjälpa såklart men jag vill inte gå ut o börja skrika o säger ge mig hojen de är inte äns min hoj.. '

jag har kollat på larmtjänst och där står de inte häller något..

tycker bara tt de är jävligt synd

Kan man inte kolla reg nr efter det kolla vem ägaren är och om den är anmäld stulen? Med lite tur hittar man ägarens nr på eniro isf.

Edit: Finns säkert någon aprilia-klubb också, hör med dom.

Last edited:
bbkolado skrev:
2150861 aa polisen e trevliga när man blir av me en hoj så skiter dom it. men om man pissar ute då äre ett jätte brott fyyfan asså...

Vet du att den är stulen då eller gissar du bara?

Jag tror att det är skribenten själv som har stulit en aprilla... o vill veta om någon saknar den ..o bara driver med oss...

Bara min tanke..

Over ont out!

har ni kollat på stulet.nu eller? Eller stulafordon eller vad sidan sweedie öppnade nu heter.

David81 skrev:
2156348 Jag tror att det är skribenten själv som har stulit en aprilla... o vill veta om någon saknar den ..o bara driver med oss...

Bara min tanke..

Over ont out!
va fan snakkaru jag har sett att de finns en stulen hoj och jag vill bara hjälpa till.. vadå har stulit den själv och vill se om den är stulen va gaggaru om?

Min polare vart av med sin Mille då?

bbkolado skrev:

jag vill gärna veta mera om den?
Skicka pm om den står kvar?

Aprilia rsv mille

bbkolado skrev:
2156356 va fan snakkaru jag har sett att de finns en stulen hoj och jag vill bara hjälpa till.. vadå har stulit den själv och vill se om den är stulen va gaggaru om?

Tjena. Tag kontakt med mig, jag blev av med min aprilia natten till onsdag i upplands väsby.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT