en startsida man har användning av

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Måste säga att den har sajten passar mig...

http://www.superstart.se/

Med några enkla knapptryckningar och "drag & drop" har jag skapat en startsida efter eget huvud. Nyheter, snabbsökfunktioner och lite kom-ihåg-listor m.m. och jag har allt jag behöver på samma plats. :tummenupp

http://www.superstart.se/

Om man skapar en användare där så kan man logga in från vilken dator som helst och alltid få fram samma layout.. Självklart behöver man inte vara medlem men då är inställningarna endast lokala för den aktuella datorn.

Bifogat

• superstart1.gif
    superstart1.gif
    64.8 KB · Visningar: 137
Last edited:
Riktig bra sida måste jag säga :tummenupp Har själv precis fixat en som startsida åt migsjälv. Körde med googles motsvarighet förut, men denhär var faktiskt mycket bättre.

Farligt att det går att kolla på tv med den med... samt... ehm naturkanaler..

Tack för tipset!

Grym sida! Hoppas jeppen som knåpat ihop den tjänar lite kosing på den!

Starstriker skrev:
2634518 Tack för tipset!

Grym sida! Hoppas jeppen som knåpat ihop den tjänar lite kosing på den!

Han får säkert pröjs när folk klickar in hos de han länkar till... Sånna däringa "referer"-pengar.

VARNING
rör inte knappen Ny Sida uppe i vänstra hörnet, hela sidan försvinner och verkar inte kunna komma tillbaka:mad:
Någon som har råkat göra det och lyckats få tillbaka infon?

Adde skrev:
2634609 VARNING
rör inte knappen Ny Sida uppe i vänstra hörnet, hela sidan försvinner och verkar inte kunna komma tillbaka:mad:
Någon som har råkat göra det och lyckats få tillbaka infon?

Ny sida?
Det finns ingen sån knapp.. Bara "ny flik" och "nytt block"?!

om du däremot klickar på "ny flik" så får du upp en flik med titeln "ny sida".. klickar du på den så är det självklart att det är tomt eftersom det är en helt tom sida...

Klicka på krysset för att ta bort hela fliken eller klicka bara på "min sida" för att komma tillbaka till den du var på innan...

Det är alltså inte fel... utan helt rätt.. Det SKA bli tomt.. Du kan alltså ha flera olika flikar/sidor med olika innehåll..

OK, lite fel i beskrivningen, men du verkar förstå vad jag menar.
Har du fått fram den gråa sidan som kommer fram om man råkar radera den "förslagssida" som kommer fram första gången man går in på sidan.
Det var det jag gjorde, och nu lyckas jag fan inte få tillbaka sidan igen.

Jag vill altså få tillbaka förslagssidan igen.

Adde skrev:
2634643 OK, lite fel i beskrivningen, men du verkar förstå vad jag menar.
Har du fått fram den gråa sidan som kommer fram om man råkar radera den "förslagssida" som kommer fram första gången man går in på sidan.
Det var det jag gjorde, och nu lyckas jag fan inte få tillbaka sidan igen.

Jag vill altså få tillbaka förslagssidan igen.

Klickar du på "min sida" kommer du tillbaka... finns inte fliken "min sida" så måste du ha tagit bort den.. då får du börja om... klicka på "nytt block" för att lägga ut det du vill ha...

Grymt bra sida :tummenupp Men får inte webb tv att funka alls...inga kanaler som funkar...blir bara en tom vit ruta..står att sidan laddat klart också...någon som vet vad som kan vara fel?

Dufva skrev:
2641288 Grymt bra sida :tummenupp Men får inte webb tv att funka alls...inga kanaler som funkar...blir bara en tom vit ruta..står att sidan laddat klart också...någon som vet vad som kan vara fel?

Du kör firefox? Har samma problem. Funkar däremot bra i IE.

Många bra radiokanaler har de på en å samma plats! :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...